Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Επίθεση Σπανούλη Σε Ιτούδη-Ομπράντοβιτς


Ο Βασίλης Σπανούλης μετά τα τυπικά για τον αγώνα, επιτέθηκε ευθέως στους Ομπράντοβιτς-Ιτούδη για όσα κατά καιρούς έχουν δηλώσει γι' αυτόν.  «Δύο χρόνια που είμαι σ' αυτή την ομάδα δεν θέλησα ποτέ να μιλήσω γι΄αυτό το γεγονός. Έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Επειδή,  όμως, βλέπω ότι οι προπονητές του Παναθηναϊκού ξεπερνάνε τα όρια θα πω δυο κουβέντες και θα είναι οι τελευταίες. Ο κύριος Ομπράντοβιτς ξέρει καλύτερα από εμένα γιατί έφυγα. Όσο για τον κύριο Ιτούδη, οι αρχές μου δεν μου επιτρέπουν καν να μπω σε συζήτηση μαζί του. Από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησα την καριέρα μου, προσπάθησα να διακριθώ χάρη στις δικές μου δυνάμεις και όχι σκαρφαλώνοντας στις πλάτες άλλων. Δεν θα αναφερθώ ποτέ ξανά σε αυτό το θέμα». 
Σε ότι αφορά τον αγώνα ανέφερε. «Ήταν το πρώτο ματς και περιμέναμε ότι θα ήταν δύσκολο. Ο κόουτς μας είπε να το αντιμετωπίσουμε σοβαρά σαν ήταν το πρώτο του φάιναλ-φορ. Δυστυχώς δεν έχουμε πολλά παιχνίδια ως την Πόλη. Ενώ είχαμε καλό ρυθμό επιθετικά, στην άμυνα επιτρέπαμε στον Πανιώνιο να σκοράρει εύκολα, πράγμα που δεν ταιριάζει στην φιλοσοφία μας. Στο δεύτερο μέρος βελτιώσαμε την άμυνα μας και πήραμε τη νίκη». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: