Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Δηλώσεις Φουστέρ, Τοροσίδη, Μοντέστο


Ν. Φουστέρ: "Είμαι πολύ χαρούμενος για το ότι κερδίσαμε το Κύπελλο όπως και για το γεγονός πως πέτυχα ένα σημαντικό γκολ και έδωσα χαρά στον κόσμο μας. Σε ένα τέτοιο παιχνίδι δεν ξέρεις τι θα συμβεί. Ο κόσμος όμως ήταν σαν να είχαμε παίκτη παραπάνω", είπε αρχικά ο Φουστέρ και συμπλήρωσε:

"Προσπαθήσαμε περισσότερο στην παράταση και ήταν σημαντικό που ήρθε αυτό το γκολ. Είναι σπουδαίο γιατί είναι η δεύτερη χρονιά μου στην ομάδα του Ολυμπιακού και πήρα ισάριθμα πρωταθλήματα. Το μόνο που μου έλειπε ήταν αυτός ο τίτλος".

Τοροσίδης: "Θα ήθελα να δοκιμάσω στο εξωτερικό"

Ο αρχηγός των "ερυθρολεύκων" αφιέρωσε το νταμπλ στον πατέρα του, που δεν είναι εν ζωή και σαν χθες είχε γενέθλια, ενώ τόνισε πως θα ήθελε να κάνει ένα μεγαλύτερο βήμα στην καριέρα του και να αγωνιστεί στο εξωτερικό.

"Έπρεπε να έχουμε πάρει το κύπελλο στο 90λεπτο και όχι στην παράταση. Τέλος καλό, όλα καλά όμως. Ήταν μια γεμάτη χρονιά, σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Θέλω να αφιερώσω το νταμπλ στον πατέρα μου που έφυγε από τη ζωή πριν από οκτώ χρόνια και σαν εχτές είχε γενέθλια. Είμαι 5,5 χρόνια στον Ολυμπιακό και έχω δώσει τον καλύτερο μου εαυτό. Δεν κρύβομαι ότι θα ήθελα να δοκιμάσω στο εξωτερικό, αλλά θα αφήσω τον Ολυμπιακό μόνο για κάτι καλό".

Δηλώσεις έκανε και ο Φρανσουά Μοδέστο, που τόνισε τα εξής:

"Δύο χρόνια στον Ολυμπιακό έχω ζήσει και έχω κατακτήσει τα πάντα. Είμαι πολύ ευτυχισμένος. Αξίζαμε τη νίκη.

Στο πρώτο μέρος ήμασταν πολύ καλοί, στο δεύτερο παρουσιάσαμε σημάδια κούρασης και δεχτήκαμε την ισοφάριση. Από 'κει και πέρα όμως, κυνηγήσαμε το δεύτερο γκολ, χάσαμε ευκαιρίες και πήραμε αυτό που θέλαμε.

Δύο-τρία λεπτά πριν το τέλος της παράτασης είχα αρχίσει να σκέφτομαι τα πέναλτι, αλλά τελικά ευτυχίσαμε να σκοράρουμε στο 119' και να πάρουμε το τρόπαιο. Όσο για το που θα παίζω την επόμενη σεζόν θα δούμε. Εγώ σκεφτόμουν μόνο το σημερινό ματς και όχι το μέλλον μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: