Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Πάουελ: "Κάνω ό,τι μου ζητάει ο κόουτς"


Ο Τζος Πάουελ, σχολίασε: "Πρέπει να συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό, να συνεχίσουμε να παίζουμε καλό μπάσκετ και να παίξουμε για τις δικές μας πιθανότητες, ώστε να βγούμε πρώτοι στον όμιλο. Να κάνουμε ό,τι μας ζητήσει ο κόουτς για να πάρουμε τη νίκη. Όλοι έχουν πίεση, και εμείς και αυτοί. Εμείς θέλουμε να συνεχίσουμε να νικάμε, να επεκτείνουμε το σερί μας και να παραμείνουμε σε υψηλό επίπεδο απόδοσης.

Αυτοί (η Αρμάνι Μιλάνο) θα έρθουν μόνο για τη νίκη, καθώς έχουνε ελάχιστες πιθανότητες ώστε να προκριθούν, ενώ εμείς θέλουμε νίκη για να ευχαριστήσουμε το κοινό μας, αλλά και να δούμε αν μπορούμε να βγούμε πρώτοι. Έχω κάνει πρόοδο και στις δύο μεριές του παρκέ και συνεχίζω. Πιστεύω ότι έχω γίνει καλύτερος τόσο στην επίθεση, όσο και στην άμυνα. Μαθαίων ακόμη, αλλά σιγά-σιγά έχω εξοικειωθεί. Προσπαθώ να κάνω όσα μου ζητάει ο κόουτς και στις δύο μεριές του παρκέ. Αυτός είναι ο σκοπός μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: