Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Τα σχόλια των παικτών μας


Μπάλαζ Μέγιερι:
«Είναι μία πολύ όμορφη μέρα για την ομάδα. Κάνανε μία πολύ όμορφη ατμόσφαιρα και τους ευχαριστούμε. Οι ωραίες στιγμές είναι πάρα πολλές και φέτος κάναμε μόνο μία ήττα κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος και είναι πολύ δύσκολο να διαλέξω μία αγαπημένη στιγμή.

Αφιερώνουμε τον τίτλο στους οπαδούς της ομάδας, στον πρόεδρο και σε όσους ήταν φέτος μαζί μας».
Φρανσουά Μοδέστο:
«Σίγουρα οι φίλαθλοι μας έκαναν και σήμερα να κερδίσουμε και σε αυτούς αφιερώνουμε αυτό τον τίτλο. Θέλουμε να κλείσουμε τη χρονιά μας με το ντάμπλ και να τους δώσουμε μεγαλύτερη χαρά.
Είναι σημαντικό το να κερδίσουμε έναν ακόμα τίτλο. Είμαστε η πιο μεγάλη ομάδα στην Ελλάδα και αυτό θέλω και εγώ. Είμαστε συγκεντρωμένοι και θέλουμε να κατακτήσουμε έναν ακόμα τίτλο.

Το μυαλό μου είναι στα δύο παιχνίδια του Κυπέλλου. Είμαι πάντα συγκεντρωμένος στο σύλλογό μου».

Τζαμέλ Αμπντούν:
«Υπάρχει και η περυσινή σεζόν που είναι σημαντική. Δεν έχει τελειώσει η φετινή, καθώς έχουμε ακόμα παιχνίδια μπροστά μας. Αυτό που θέλουμε εμείς είναι να φέρουμε στον πρόεδρο και τον κόσμο μας ένα πολύ καλό φινάλε. Το πρωτάθλημα το αφιερώνω στην οικογένειά μου, στον κόσμο, στους προπονητές και στους συμπαίκτες μου, ενώ φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε τον κύριο Ζαρντίμ».

Αριέλ Ιμπαγάσα:

«Θέλω να μείνω έναν χρόνο ακόμα στον Ολυμπιακό, μπορώ να βοηθήσω και να προσφέρω ακόμη, αλλά η απόφαση όμως είναι της διοίκησης και του προπονητή, οι οποίοι είναι αρμόδιοι ώστε να πάρουν τέτοιες αποφάσεις», είπε αρχικά και συμπλήρωσε για τον στόχο του Κυπέλλου:«Φυσικά και θέλουμε να κατακτήσουμε και το φετινό νταμπλ. Στόχο μας είναι πλέον να γιορτάσουμε άλλο ένα τρόπαιο, κατακτώντας μετά το Πρωτάθλημα και το Κύπελλο Ελλάδος».
Τέλος, για την αγάπη του κόσμου, τόνισε: «Φυσικά και δεν περίμενα την εξέλιξη αυτή όταν ήρθα. Η λέξη που χαρακτηρίζει τον Ολυμπιακό είναι η λέξη πάθος. Είμαι περήφανος για τα όσα έχουμε πετύχει σε αυτή την ομάδα».

Ραφίκ Τζιμπούρ:

«Αυτή τη στιγμή νιώθω ότι σωματικά και ψυχολογικά είμαι αρκετά φορτισμένος. Κάθε φορά που κατακτώ πρωτάθλημα είναι κάτι μοναδικό ακόμη και αν είναι η τρίτη φορά που παίρνω πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό, η κάθε στιγμή είναι μοναδική»είπε αρχικά ο Τζιμπούρ και συμπλήρωσε: «Είναι δύσκολο να διαλέξω κάποιον. Ο φετινός τίτλος ήρθε αρκετά νωρίς και ήταν ιδιαίτερο, όμως έχω πάντα μία γλυκιά γεύση από τον πρώτο μου για αυτόν τον λόγο επειδή ήταν ο πρώτος μου».
Τέλος, ο Τζιμπούρ μιλώντας στα ελληνικά, τόνισε ευχαριστημένος για τον τίτλο: «Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος που έχω κερδίσει και πάλι το πρωτάθλημα που όλοι ξέρουμε ότι φέτος ήταν λίγο περίεργο.
Αλλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος, δεν έχω να πω κάτι παραπάνω είναι πολύ ωραίο που πήρα ξανά το πρωτάθλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: