Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Ντάρκο-Θέλω να συνεχίσω στον Ολυμπιακό

Ο Σέρβος επιθετικός των νταμπλούχων μίλησε στην "diario vasco" για το μέλλον του και αποκάλυψε ότι θα παίξει ακόμα ένα χρόνο ποδόσφαιρο, ενώ θα ήθελε πολύ αυτό να συμβεί στον Πειραιά.
-Πως πάει η δεύτερη χρονιά σου στον Ολυμπιακό;
"Καλά. Στην αρχή της χρονιάς μας απέκλεισε η Ανόρθωση από τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ. Ήταν πολύ σκληρό για όλους στην ομάδα. Τώρα είμαστε πρώτοι στο πρωτάθλημα αν και αυτό δεν είναι περίεργο αφού ο Ολυμπιακός έχει πάρει τα έντεκα από τα δώδεκα τελευταία πρωταθλήματα."

-Οι απαιτήσεις και η πίεση είναι μεγάλες.
"Είναι πολύ δύσκολο να πάρεις τον τίτλο σχεδόν δέκα χρόνια σερί όπως έκανε ο Ολυμπιακός, αλλά φέτος πιστεύω ότι έχουμε καλύτερο ρόστερ και μεγάλους παίκτες. Συνεχίζουμε στο ΟΥΕΦΑ αφού περάσαμε από έναν δύσκολο όμιλο με Γαλατά, Μπενφίκα, Χέρτα και Μέταλιστ, Θέλουμε να συνεχίσουμε στην Ευρώπη και να πάρουμε το πρωτάθλημα. Εδώ πάντα σου ζητάνε τίτλους και η πίεση είναι μεγάλη"

-Ο Βαλβέρδε σε εμπιστεύεται.
"Είμαι σε καλή κατάσταση και ο προπονητής κάνει ροτεϊσιον. Παίζω μερικά ματς και σε άλλα όχι, αλλά η αλήθεια είναι ότι με βλέπω σε πολύ καλή φυσική κατάσταση".

-Ποια είναι τα πλάνα σου για το μέλλον;
"Τώρα θα συνεχίσουμε σε φουλ ρυθμούς για να πετύχουμε τους στόχους μας και το καλοκαίρι θα δούμε τι θα γίνει. Είμαι ευτυχισμένος. Στην αρχή μου κόστισε πολύ να προσαρμοσθώ όπως συμβαίνει με όλους τους παίκτες, αλλά τώρα είναι όλα μια χαρά. Με αγαπάει ο κόσμος και εγώ τον λατρεύω τον κόσμο του Ολυμπιακού. Το να μπεις στην καρδιά του κόσμου του Ολυμπιακού είναι δύσκολο επειδή είναι πολύ απαιτητικοί. Από την αρχή όμως έβαζα γκολ και τώρα σχεδόν σε όλα τα παιχνίδια τραγουδάνε το όνομά μου και είναι πολύ ευτυχισμένος'.

-Θες να συνεχίσεις τη μπάλα...
"Όσο έχω κέφια, διάθεση για προπόνηση και είμαι καλά σε φυσική κατάσταση θα συνεχίσω να παίζω. Έχω συμβόλαιο ως το καλοκαίρι και μετά βλέπουμε. Θα μου άρεσε να μείνω στον Ολυμπιακό. Αν δεν είναι εφικτό αυτό από την στιγμή που θα είμαι όπως τώρα θέλω να παίξω για έναν χρόνο ακόμη".

-Τι σημαίνει να παίζεις στον Ολυμπιακό;
"Δεν μπορώ να στο εξηγήσω. Είναι μια ομάδα όπως η Ρεάλ ή η Μπάρτσα στην Ισπανία. Είναι ένας σύλλογος πολύ οργανωμένος, μαζί με τον ΠΑΟ είναι ο πιο μεγάλος στην Ελλάδα. Έχει αναρίθμητους οπαδούς που ακολουθούν πολύ την ομάδα. Εδώ υπάρχουν 14-15 εφημερίδες και η αλήθεια είναι ότι η πίεση είναι μεγάλη στον Ολυμπιακό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: