Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Ντιόγο: Πιστός στον Ολυμπιακό

Ο Βραζιλιάνος "εκτελεστής", με δηλώσεις που έκανε στον Τύπο της πατρίδας του, ξεκαθάρισε πως θα συνεχίσει να δουλεύει σκληρά για το καλό του Ολυμπιακού και τοποθετήθηκε για τις φήμες που θέλουν ευρωπαϊκές ομάδες (Τσέλσι, Λίβερπουλ, Σάλκε) να ενδιαφέρονται έντονα για την απόκτησή του.

"Οι φήμες με ικανοποιούν, αλλά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Είμαι ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού και θα συνεχίσω να εργάζομαι σκληρά για το καλό της ομάδας μου", τόνισε χαρακτηριστικά και αναφέρθηκε στην ενδεχόμενη κλήση του στην Εθνική Βραζιλίας, επισημαίνοντας: "Αν μου δινόταν η ευκαιρία να κληθώ στην Εθνική ομάδα, θα ήμουν πολύ ευτυχισμένος. Θα ήταν όνειρο, αλλά κι αν δεν έρθει σύντομα, θα συνεχίσω τη δουλειά μου, με την ίδια αφοσίωση, στον Ολυμπιακό".

Τέλος, για τη συνεργασία του με τον Αργεντινό αριστερό μέσο Σεμπαστιάν Λέτο, ο 21χρονος άσος υποστήριξε: "Μπορεί να με βοηθήσει πολύ. Είναι πολύ καλός ποδοσφαιριστής και η συνεργασία μας είναι αποτελεσματική".

Δεν υπάρχουν σχόλια: