Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Ντατόλο: «Θέλω τίτλους με τον Ολυμπιακό»


Ήρθε για τίτλους και για να έχει την ευκαιρία να διεκδικήσει με αξιώσεις μία θέση στο επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο της Νοτίου Αφρικής. Ο Χεσούς Ντάτολο έφθασε το μεσημέρι της Κυριακής (17/01) στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και στις πρώτες του δηλώσεις έδειξε πλήρως ενημερωμένος για την ομάδα όπου θα γράψει τη νέα ποδοσφαιρική του σελίδα.

Μεταξύ άλλων, ο Αργεντίνος μέσος τόνισε πως η συμμετοχή του Ολυμπιακού κάθε χρόνο στο Champions League έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφαση του.

«Είμαι ευτυχισμένος που είμαι στην Ελλάδα. Είναι επιλογή μου. Έχω μιλήσει με τους συμπαίκτες μου ξέρω ότι ο Ολυμπιακός είναι ένα μεγάλο κλάμπ. Χαίρομαι που είμαι εδώ. Το Τσάμπιονς Λιγκ αποτελεί κίνητρο για εμένα.

Θέλω να κερδίσω τίτλους με τον Ολυμπιακό και να διακριθώ ώστε να με επιλέξει ο Μαραντόνα για το ερχόμενο Μουντιάλ, στο οποίο θέλω πολύ να συμμετέχω. Είμαι σε καλή κατάσταση και θέλω να είμαι στην αποστολή για το επόμενο παιχνίδι της ομάδας».

Ο Ντατόλο, που αύριο υπογράφει το συμβόλαιο του, ύψους 600.000 ευρώ και μπαίνει κανονικά σε ερυθρόλευκη προετοιμασία, θα αγωνίζεται δανεικός για έξι μήνες στον Πειραιά, ενώ η συμφωνία με τη Νάπολι προβλέπει οψιόν αγοράς του παίκτη από τον Ολυμπιακό, ύψους 5,5 εκ. ευρώ. Το αγωνιστικό του ντεμπούτο στα ελληνικά γήπεδα αναμένεται να γίνει στο ερχόμενο εντός έδρας αγώνα με τον ΠΑΟΚ (Κυριακή, 24/01).

Δεν υπάρχουν σχόλια: