Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Προς όλους τους ανύπαρκτους: Δεν σας παίρνει για ειρωνείες

Μια φιλική συμβουλή προς όλους τους ανύπαρκτους του Ελληνικού ποδοσφαίρου.
Αφήστε τις ειρωνείες γιατί δεν σας παίρνει. Η καλύτερα πείτε τα σε τίποτα πιτσιρικάδες που ίσως δεν γνωρίζουν και δεν έχουν πολλές εμπειρίες και παραστάσεις. Γιατί στα άτομα της δικής μου γενιάς δεν σας παίρνει με τίποτα. Και διευκρινίζω ότι ανήκω στην γενιά των 40άρηδων.
Δεν σας παίρνει να μιλάτε για τον ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.
Που έχετε να δείτε τίτλο από την εποχή που η Disco ήταν στην μόδα και φοράγατε άσπρη κάλτσα, είχατε αφάνα μαλλί. και βλέπατε ταινίες του Γαρδέλη και της Αλιμπέρτη.
Επειδή δεν είμαι κανένας πιτσιρικάς, έχω προλάβει και έχω δει με τα ίδια μου τα μάτια 17 ολόκληρα πρωταθλήματα για τον Ολυμπιακό. Και μιλάω μόνο γι αυτά που μπορώ να θυμάμαι. Δεν μιλάω για όλα τα πρωταθλήματα που έχει πάρει ο Θρύλος. Δηλαδή από το 1980 και μετά.
Ναι κύριοι έχω ζήσει την χαρά 17 πρωταθλημάτων και 8 κυπέλλων. Όσα δηλαδή η ομάδα σας δεν έχει πάρει σε ολόκληρη την ιστορία της, (βλέπε ΠΑΟ-ΑΕΚ). Και το βέβαιο είναι για κάποιους άλλους, (βλέπε ΠΑΟΚ-Άρης), ότι δεν θα πάρουν ΠΟΤΕ όσα πρωταθλήματα έχει δει με τα μάτια της ζωντανά η δική μου η γενιά .
Και αν θέλετε να σας απαριθμήσω το τι έχω βιώσει και στα υπόλοιπα σοβαρά ομαδικά σπορ τότε θα πάθετε κατάθλιψη. Ανύπαρκτοι.
Θέλετε να σας απαριθμήσω?
Έχω αξιωθεί να δω με τα μάτια μου (εγώ και οι υπόλοιποι της γενιάς μου βέβαια), τους ακόλουθους τίτλους.
Ποδόσφαιρο: 17 πρωταθλήματα και 8 κύπελλα
Μπάσκετ: 5 πρωταθλήματα, 4 κύπελλα και 1 Ευρωπαϊκό
Βόλεϊ: 17 πρωταθλήματα, 12 κύπελλα και 2 Ευρωπαϊκά
Πόλο: 14 πρωταθλήματα, 12 κύπελλα και 2 Ευρωπαϊκά
Σύνολο 94 τίτλους που τους ΕΖΗΣΑ και τους ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΑ. Μελαγχολήστε τώρα ανύπαρκτοι δευτερότριτοι.
Γιατί πολύ απλά δεν θα αξιωθείτε ΠΟΤΕ να τα ζήσετε αυτά.
Γι αυτό χαρείτε τις ευκαιριακές νίκες σας φέτος και κλείστε το στοματάκι σας διότι είσαστε υπερβολικά μικροί σαν ομάδες για να μιλάτε και να πιάνετε στο στόμα σας τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.
Δεν νομίζετε ότι είναι λίγο οξύμωρο ο πεινασμένος να ειρωνεύεται τον χορτάτο?
Ζητιάνοι των τίτλων. Περαστικά σας και όνειρα γλυκά. Μόνο που τα όνειρα κρατάνε λίγο. Μετά επιστρέφει η πραγματικότητα. Και είναι σκληρή, όπως πολύ καλά γνωρίζετε. Εφιάλτης είναι για εσάς .
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: