Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2010

Στέλνουν Νοβελίνο οι Ιταλοί

H ιταλική ιστοσελίδα «tuttob.com» στέλνει στον Πειραιά τον Ιταλό προπονητή Βάλτερ Νοβελίνο.
Το δημοσίευμα πάντως, θεωρεί σχεδόν βέβαιη τη συνεργασία του Νοβελίνο με τον Ολυμπιακό. «Είναι υπόθεση ωρών και σε λίγο θα είναι επίσημο. Ο Βάλτερ Νοβελίνο, δεν έχει καμία αμφιβολία και είναι έτοιμος να αποδεχθεί την πρόταση του Ολυμπιακού.
Η ελληνική ομάδα είναι εδώ και λίγες μέρες χωρίς προπονητή, μετά την απόλυση του Ζίκο και έστρεψε αμέσως την προσοχή της στον πρώην προπονητή της Ρετζίνα, ο οποίος απολύθηκε από τον Λίλο Φότι, τον περασμένο Οκτώβριο.
Για τον Νοβελίνο θα είναι η πρώτη του εμπειρία στο εξωτερικό, μετά τις αποτυχημένες επαφές του με την Μπόλτον, τον περασμένο μήνα. Στην Ελλάδα θα βρει, έναν Ιταλό, τον Χεσούς Ντάτολο που αποκτήθηκε από τη Νάπολι», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
Ο ίδιος ο Νοβελίνο πάντως, με δηλώσεις του στο «tuttomercatoweb.com» δεν μίλησε για συμφωνία, αλλά για ενδιαφέρον και επισήμανε πως θα χρειαστεί να σκεφτεί πριν αποφασίσει για το μέλλον του.

«Υπάρχει ενδιαφέρον, πρέπει να δω τι θα κάνω. Πρέπει να καταλάβω καλά την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα. Δεν ψάχνω νέο συμβόλαιο, αλλά θέλω να επιβεβαιώσω τον εαυτό μου, να αποδείξω πολλά.
Πριν από μερικά χρόνια θεωρούμουν ένας από τους καλύτερους προπονητές και εγώ είμαι Ιταλός προπονητής. Θέλω ομάδα στην Ιταλία», επισήμανε, για να προσθέσει αναφορικά με το ενδεχόμενο συνεργασίας του με τον Ολυμπιακό:
«Το πρόβλημα είναι πως ένας προπονητής σαν και μένα δεν μπορεί να κάνει ξανά λάθος, όπως αυτό που έκανα φέτος επαγγελματικά. Χρειάζομαι σκέψη. Δεν ψάχνω ένα μεγάλο συμβόλαιο αλλά ένα πλάνο στο οποίο μπορώ να τα πάω καλά και να δείξω στο φως τις ικανότητές μου.
Την υπόθεση χειρίζονται οι μάνατζέρ μου. Αν είμαι αισιόδοξος; Πρέπει να αξιολογήσω κάποια πράγματα, το πλάνο δεν ετοιμάζεται σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Είμαι αναποφάσιστος στο αν δεχτώ ή όχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: