Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Ζαϊρί: «Κάνω υπομονή»


Ικανοποιημένος στον Ολυμπιακό, δυσαρεστημένος με την αποχή του από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις, ο Ζαουάντ Ζαϊρί μίλησε σε ιστοσελίδα της πατρίδας του, ζητώντας την επιστροφή του στην «ερυθρόλευκη» ενδεκάδα, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος και εκφράζοντας τις προσωπικές του φιλοδοξίες.

Ο Μαροκινός δε διέψευσε βέβαια και τα σενάρια που τον θέλουν να μετακομίζει σε άλλο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα. Ο ίδιος το επιθυμεί πολύ και ελπίζει σύντομα να υπάρξουν σε αυτό το στοίχημα νέα.

Αναλυτικά όσα είπε ο 28χρονος μεσοεπιθετικός στο “Mountakhab.net”…

Για τα συμπεράσματά του από την παρουσία του στον Ολυμπιακό: «Είναι θετικά, αφού είχα την ευκαιρία να αγωνιστώ στο Champions League, κάτι που αποτελούσε όνειρο για μένα. Η ομάδα αυτή μού έδωσε τη δυνατότητα να παίξω σε αυτή τη μεγάλη διοργάνωση και δεν μετανιώνω που ήρθα στον Ολυμπιακό. Είναι η τελευταία χρονιά του συμβολαίου μου και ελπίζω να κάνω μια καλή σεζόν για να ετοιμαστώ για το μέλλον μου».

Για το γεγονός ότι δεν αγωνίζεται: «Δεν ξέρω, προπονούμαι καλά και είμαι υγιής. Είχα μια συζήτηση με τον προπονητή και μου είπε πως πρέπει να συνεχίσω να δουλεύω και να κάνω υπομονή. Το μόνο που μπορείς να κάνεις σε αυτές τις περιπτώσεις είναι να συνεχίσεις να προπονείσαι, να δείχνεις την αξία σου καθημερινά στις προπονήσεις και να περιμένεις. Δεν έχει νόημα να παραπονιέσαι. Όλοι οι παίκτες θέλουν να παίζουν κι εγώ πρώτα από όλους, αλλά προσπαθώ να είμαι όσο πιο θετικός γίνεται και να πηγαίνω με χαμόγελο στην προπόνηση».

Για το αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα ανάμεσα στον ίδιο και τον Ολυμπιακό: «Όχι, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Απεναντίας…».

Για τις φήμες που τον θέλουν να επιστρέφει στη Γαλλία για οικογενειακούς λόγους: «Πράγματι, αλλά δεν υπήρχαν ενδιαφέρουσες προτάσεις. Την τελευταία εβδομάδα της μεταγραφικής περιόδου ήρθε μια καλή πρόταση από την Ιταλία, αλλά έφτασε αργά. Πλέον έχει αρχίσει η σεζόν και θέλω να την τελειώσω εδώ. Όλα εξαρτώνται βέβαια από την κατάστασή μου, γιατί σίγουρα θέλω να αγωνίζομαι».

Για το ενδιαφέρον της Μονακό, που έχει στον πάγκο της τον Γκι Λακόμπ, ο οποίος υπήρξε προπονητής του στη Σοσό: «Όχι δεν ξέρω κάτι, μπορεί να είναι απλώς φήμες. Εγώ τουλάχιστον δεν είχα επαφή. Ίσως κάποια στιγμή να ενδιαφέρθηκαν για μένα, αλλά από τη στιγμή που δεν έγινε γνωστό αυτό σε μένα πρόκειται απλώς για φήμη».

Για το αν ξεπεράσει πλήρως τον τελευταίο τραυματισμό και μπορεί να προσφέρει το 100% στην ομάδα του: «Ναι, φυσικά, προσπαθώ να το αποδείξω στην προπόνηση».

Για τους προσωπικό του στο ποδόσφαιρο στοίχημα και τις φιλοδοξίες του: «Θέλω να αγωνιστώ και μάλιστα να παίξω καλά με τον Ολυμπιακό και να κατακτήσω το πρωτάθλημα. Επίσης θέλω να επιστρέψω στην εθνική ομάδα του Μαρόκου και να τη βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να προκριθεί στα τελικά του Κόπα Άφρικα. Είμαι πάντα στη διάθεση της εθνικής ομάδας όποτε με χρειαστεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια: