Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Φορτούνης: Ονειρο ο Ολυμπιακός

Ο Κώστας Φορτούνης μίλησε στο gazzetta.gr για τις πρώτες του εντυπώσεις στην Καϊζερσλάουτερν και δεν διστάζει να παραδεχθεί ότι ήθελε να “πιάσει λιμάνι”! Διαβάστε τι είπε σχετικά.

- Πριν από λίγους μήνες, πάντως, πολλοί πίστευαν ότι θα πήγαινες στον Ολυμπιακό αλλά εσύ τελικά κατέληξες στην Καϊζερσλάουτερν... Πως προέκυψε το ενδιαφέρον της...
«Το ενδιαφέρον εκδηλώθηκε απευθείας στον Αστέρα Τρίπολης και μπορεί εγώ να μην ήξερα πολλά πράγματα για την ομάδα, ωστόσο, η προοπτική του εξωτερικού και ειδικότερα της Μπουντεσλίγκα που είναι ένα από τα κορυφαία πρωταθλήματα στον κόσμο, μόνο αδιάφορο δεν με άφησε... Η καριέρα σε ένα από τα μεγάλα πρωταθλήματα της Ευρώπης, αποτελούσε το παιδικό μου όνειρο και νιώθω ευγνώμων που η Καϊζερσλάουτερν μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω μία αρχή...»
 - Μπορεί πλέον να είσαι απόλυτα ικανοποιημένος με τη νέα σου ομάδα, ωστόσο, οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι πριν από λίγους μήνες, το μόνο που ήθελες ήταν να παίξεις στον Ολυμπιακό...
«Ποιος νέος Έλληνας ποδοσφαιριστής δεν θα ήθελε να αγωνιστεί σε μία από τις μεγαλύτερες ομάδες της χώρας του; Όμως, κάθε εμπόδιο για καλό... Μπορεί πράγματι να είχαν γίνει κάποιες πρώτες επαφές, ωστόσο, από τη στιγμή που η ομάδα μου δεν τα βρήκε με την διοίκηση του Ολυμπιακού, εγώ δεν μπορούσα να κάνω κάτι... Σημασία δεν έχει τι ήθελα εγώ, αλλά τι έγινε τελικά... Μόνο σε κακό δεν μου βγήκε που τελικά ήρθα στη Γερμανία...»

Δεν υπάρχουν σχόλια: