Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

Η παρουσίαση του Μακούν

Ο Καμερουνέζος, Ζαν Μακούν, κατά την παρουσίασή του από την ΠΑΕ Ολυμπιακός, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την υποδοχή που του επιφύλασσαν οι οπαδοί του Θρύλου, καθώς επίσης για τους στόχους που έχει θέσει στον εαυτό του για την νέα χρονιά.
Αναλυτικά, ο 28χρονος άσος είπε:

"Ήρθα στον Ολυμπαικό για να γίνουμε καλύτεροι και να πάμε όσο ψηλότερα μπορούμε. Αισθάνομαι πολύ καλά με την υποδοχή που μου επιφύλασσαν οι οπαδοί μας Είμαι αποφασισμένος να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα. Από σήμερα είμαι στη διάθεση του προπονητή μου και της διοίκησης της ομάδας. Θέλω να συμβάλω και εγώ όσο μπορώ, ώστε να έχουμε μια πετυχημένη χρονιά τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις ευρωπαϊκές μας υποχρεώσεις".

Στην συνέχεια, ο Μακούν ρωτήθηκε για την σύγκριση που του κάνει ο κόσμος με τον παλαίμαχο παίκτη του Ολυμπιακού, Κριστιάν Καρεμπέ:

"Δεν θέλω να τον συγκρίνω τον εαυτό μου. Φοβερός άνθρωπος με καριέρα, έχει φοβερά προσόντα και ήρθα εδώ για να είμαι στην υπηρεσία του συλλόγου και να προσφέρω όσα περισσότερα μπορώ".

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Παρουσίαση Ζαν Μακούν ΙΙ, 29/08/2011... by redplanetgr

Δεν υπάρχουν σχόλια: