Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Φέισα: «Λαμπρή περίοδος για 'μένα»


Ο Ολυμπιακός του έδωσε την ευκαιρία και εκείνος της άρπαξε, ελπίζοντας σε μία νέα-καλή- αρχή για τον ίδιο.

Ο Λιούμπομιρ Φέισα κλήθηκε και πάλι στην εθνική Σερβίας και βάζει στοίχημα να ανταμείψει τον προπονητή του αλλά και όσους έπεισαν τον Πέτροβιτς για την επιλογή του.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την επιστροφή μου στην εθνική ομάδα. Όλοι ξέρετε ότι προέρχομαι από μια πολύ δύσκολη περίοδο ενάμιση χρόνου, λόγω του τραυματισμού μου, αλλά πλέον ξεκίνησε μια νέα, πολύ λαμπρή περίοδος για 'μένα.

Άλλαξα ομάδα, ήρθα σε μια πολύ σπουδαία και με τη βοήθεια του Μάρκο Πάντελιτς κατάφερα να προσαρμοστώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στον Ολυμπιακό και στην Ελλάδα. Και η ανταμοιβή ήρθε με την κλήση μου στην Εθνική από τον κόουτς Πέτροβιτς.

Θα κάνω το καλύτερο δυνατό για να δικαιολογήσω την κλήση μου και να συμβάλω να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε στα πολύ σημαντικά παιχνίδια που μας περιμένουν».

Η εθνική Σερβίας καλείται σε δύο πολύ δύσκολες αναμετρήσεις με Β. Ιρλανδία και Νησιά Φερόε για τα προκριματικά του Euro 2012, τα προγνωστικά του 23χρονου μέσου είναι αισιόδοξα.

«Πιστεύω ότι έχουμε ποιοτική ομάδα και ελπίζω ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα. Το πιο σημαντικό για εμάς είναι να δούμε μόνο το δικό μας παιχνίδι και να δώσουμε το μάξιμουμ των δυνατοτήτων μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: