Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Επαγγελματίας ο Γιάννης Μάρκου

Μετά τους Παύλο Κουζούνη και Μενέλαο Κοκκινάκη, ακόμα ένα... προϊόν της "ερυθρόλευκης" ακαδημίας βόλεϊ υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο. Ο λόγος για τον 19χρονο κεντρικό, Γιάννη Μάρκου.
Ο Μάρκου γεννήθηκε στις 10 Ιανουαρίου 1992 και αγωνίζεται στη θέση του κεντρικού μπλοκέρ. Ο 19χρονος αθλητής μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου και είπε τα εξής:

"Ζω το όνειρο μου. Είμαι όχι απλά χαρούμενος αλλά ενθουσιασμένος. Αλήθεια πόσα παιδιά σε όλα τα αθλήματα δεν ονειρεύονται να παίξουν στον Ολυμπιακό. Τώρα αρχίζουν τα πολύ δύσκολα. Μπορεί να συμμετέχω από πέρυσι στις προπονήσεις της πρώτης ομάδας ωστόσο βρίσκομαι όχι στο σημείο μηδέν αλλά στο μείον δέκα. Έχω μπροστά μου έναν ανηφορικό αλλά όμορφο δρόμο. Στην Ακαδημία του Ολυμπιακού έχουμε μάθει ότι με τη σκληρή δουλειά και με τη σωστή προπόνηση μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές μου για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν και τη Διοίκηση που μου δίνει την ευκαιρία για το μεγάλο βήμα".

Και πρόσθεσε:

"Έχω μπροστά του τρεις από τους καλύτερους κεντρικούς της Ευρώπης. Τον Ανδρεάδη, τον Κανέλλο και τον Πετρέα. Με βοηθούν καθημερινά στις προπονήσεις και με παροτρύνουν. Είναι εκπληκτικοί χαρακτήρες και μακάρι να καταφέρω να φτάσω στο αγωνιστικό επίπεδό τους".

Για τον Μάρκου μίλησε και ο τεχνικός υπεύθυνος της Ακαδημίας, Σπύρος Σαραντίτης:

"Κάθε φορά που ένα αθλητής από την Ακαδημία μας φτάνει στον προθάλαμο της μεγάλης ομάδας δικαιώνονται οι κόποι του και κερδίζει ουσιαστικά ο ίδιος ο Ολυμπιακός. Ο Γιάννης Μάρκου έπαιξε σε όλες τις μικρές ομάδες και δίκαια ακολουθεί το δρόμο του Κουζούνη και του Κοκκινάκη. Είναι σημαντικό για τον Ολυμπιακό να έχει στην πρώτη ομάδα παιδιά που προέρχονται από την Ακαδημία.

Και δεν μιλώ επικοινωνιακά αλλά και αγωνιστικά όπως έχει δείξει η παρουσία των Κουζούνη και Κοκκινάκη. Στα μέχρι τώρα φιλικά μάλιστα και τα τέσσερα παιδιά(Κουζούνης, Κοκκινάκης, Μάρκου, Φελερής) που προέρχονται από τις υποδομές είχαν πολύ καλή απόδοση. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί και η εμπιστοσύνη που τους δείχνει ο Γιάννης Καλμαζίδης και ο τρόπος που τους εντάσσει στο σύνολο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: