Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Γέστε: «Προέχει το πρωτάθλημα»

Ποιος λέει όχι σε μία καλή πορεία στο Champions League; Το μεγάλο στοίχημα ωστόσο για τον Ολυμπιακό παίζεται στο πρωτάθλημα και εκεί πρέπει να ρίξει την περισσότερη προσοχή του, αν θέλει να το κερδίσει, όπως τονίζει ο Φρανθίθκο Γέστε.

«Σίγουρα δεν είναι εύκολο ένα εκτός έδρας θετικό αποτέλεσμα, αλλά γι αυτό δουλεύουμε όλοι στην ομάδα. Για να έρθουν οι νίκες. Κοιτάμε τα ματς ένα-ένα και ως εκ τούτου αυτή τη στιγμή εκείνο που προέχει είναι να παίρνουμε τις νίκες στο πρωτάθλημα.

Από εκεί και πέρα, θα κάνουμε ότι μπορούμε για να πάρουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε και στην Ευρώπη», ανέφερε ο Ισπανός στην εφημερίδα «Πρωταθλητής».

Με τα προγνωστικά να του δίνουν αρκετές πιθανότητες επιστροφής στην επόμενη αγωνιστική, ο τραυματίας μεσοεπθετικός των «ερυθρόλευκων» έχει προς το παρόν την ευχαρίστηση να απολαμβάνει την ιδιαίτερη ατμόσφαιρα του «Καραϊσκάκης» από τις εξέδρες, για την οποία μόνο ενθουσιασμένος δηλώνει.

«Είναι η καλύτερη ατμόσφαιρα αυτή στο γήπεδό μας. Πραγματικά ήταν υπέροχοι οι οπαδοί μας και αυτό έχω καταλάβει και στα ματς που έχω δώσει μέχρι στιγμής με την ομάδα.

Γενικά έχω πολύ καλές εντυπώσεις μέχρι στιγμής. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και από την συμπεριφορά του κόσμου, αλλά και από τη συνεργασία μου με τους ανθρώπους του συλλόγου, καθώς όλοι δουλεύουν για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: