Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Δηλώσεις παικτών

Ο Κώστας Μανωλάς σχολίασε τα εξής: "Δόξα τω Θεω, σήμερα κατακτήσαμε τον 40ο τίτλο στην ιστορία του Ολυμπιακού και είμαι πολύ ευτυχής γιατί είναι η πρώτη φορά που παίρνω πρωτάθλημα και ξέρετε όλοι πως είναι να το νιώθεις πρώτη φορά αυτό. Θέλω να αποδίδω όσο το δυνατόν καλύτερο ποδόσφαιρο και να πάω όσο πιο ψηλά μπορώ".

Τάσος Παπάζογλου
Για τη δική του παρουσία: "Πραγματικά είμαι πολύ χαρούμενος που με εμπιστεύεται ο νέος προπονητής. Θέλω να είμαι πάντα έτοιμος για να ανταπεξέλθω στις απαιτήσεις της φανέλας του Ολυμπιακού".

Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος: "Θα προσπαθήσω να δίνω κάθε φορά τον καλύτερό μου εαυτό. Είμαι επίσης πολύ χαρούμενος για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Επόμενος στόχος είναι το Κύπελλο, που θα προσπαθήσουμε να το κατακτήσουμε".

Για τη θέση που θέλει να αγωνίζεται: "Δεν με ενδιαφέρει σε ποια θέση θα αγωνίζομαι. Θα παίζω όπου μου ζητά ο προπονητής για να βοηθάω την ομάδα είτε στόπερ είτε δεξί μπακ. Θέλω να δίνω το 100%

Αβραάμ Παπαδόπουλος
Για την επιστροφή του: "Σίγουρα ήταν μία ιδιαίτερη στιγμή. Περίμενα την επιστροφή και χαίρομαι που συνδυάστηκε με την κατάκτηση του 40ου πρωταθλήματος. Ευχαριστώ όλο τον κόσμο που μου στάθηκε στην περιπέτεια που είχα. Από εδώ και πέρα θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό".
Για τα γενέθλια του Ολυμπιακού: "Είμαστε πολύ περήφανοι που αγωνιζόμαστε σ' αυτήν την ομάδα. Ο Ολυμπιακός είναι σύλλογος με λαό και μεγάλη ιστορία. Θα ήθελα να ευχηθώ στον Ολυμπιακό ανάλογες επιτυχίες και στο μέλλον. Και θα ήθελα επίσης να κάνουμε μία καλύτερη πορεία στην Ευρώπη".
Για την απουσία του: "Ηταν μεγάλο το χρονικό διάστημα που απουσίασαν.Σίγουρα μου έλειψαν τα αποδυτήρια και η ατμόσφαιρα μέσα στην ομάδα.Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο.Ας είμαι ο τελευταίος που παθαίνει μία τόσο μεγάλη ζημιά".
Για το γεγονός ότι παίζει μαζί με τον Κώστα Μανωλά στο κέντρο της άμυνας: "Είναι μόλις δύο τα παιχνίδια που παίζουμε μαζί με τον Κώστα. Το σημαντικό είναι να νικά η ομάδα και να υπάρχουν ισορροπία μεταξύ των γραμμών. Ολοι οι παίκτες που υπάρχουν στο ρόστερ του Ολυμπιακού αξίζουν να βρίσκονται εδώ. Και για τον Κώστα φυσικά ισχύει το ίδιο".
Για την επόμενη σεζόν: "Πρώτα απ' όλα πρέπει να πούμε ότι η σεζόν συνεχίζεται. Θα κοιτάξουμε να πάρουμε και τα επόμενα παιχνίδια. Η επόμενη σεζόν είναι σημαντική. Οι στόχοι μας φυσικά είναι ίδιοι. Θέλουμε όμως να πάμε ακόμα καλύτερα στην Ευρώπη".

 Ραφίκ Τζεμπούρ

Ο Αλγερινός επιθετικός, σχολίασε: "Είναι μια φανταστική εβδομάδα, γιατί είχα και γενέθλια και ο τίτλος ήταν το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα να έχω.

Το παίρνουμε δίκαια, γιατί είμαστε η καλύτερη ομάδα και είμαι πολύ χαρούμενος που φτάσαμε στον τίτλο. Σίγουρα περάσαμε και δύσκολες στιγμές μέχρι σήμερα, όμως έτσι είναι αυτά.

Σήμερα δεν κατάφερα να σκοράρω, όμως έδωσα δύο ασίστ. Είμαι χαρούμενος όταν προσφέρω από οποιοδήποτε σημείο. Δεν θέλω να βάλω ένα ταβάνι στα γκολ που θα πετύχω, αυτό που με νιάζει είναι να είμαι χρήσιμος στην ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: