Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Συνέντευξη Μίτσελ στην Nova


Ο 49χρονος Ισπανός τεχνικός των πρωταθλητών Ελλάδας φιλοξενήθηκε σ' εκπομπή της Nova, όπου μίλησε για:

Τις πρώτες του εντυπώσεις από το ελληνικό πρωτάθλημα: «Οι εντυπώσεις είναι καλές. Θετικές. Είναι ένα πρωτάθλημα ωραίο και ανταγωνιστικό και μου αρέσει. Μου αρέσει πάρα πολύ που ο κόσμος είναι πολύ κοντά στις ομάδες και το ζει πολύ έντονα».

Το όνειρό του στον Ολυμπιακό: «Το όνειρο μου είναι ο Ολυμπιακός ν’ ανταγωνίζεται μεγάλες ομάδες της Ευρώπης. Έχουν βελτιωθεί τα αποτελέσματά μας, αλλά χρειάζεται να συνεχίσουμε να έχουμε πίεση. Δεν είναι κάτι που το θέλω μόνο εγώ, αλλά και ο κόσμος του Ολυμπιακού. Θέλει να είναι μεγάλη ομάδα και ανταγωνιστική στην Ευρώπη».

Το αν αισθάνεται άνετα, καθώς ο Ολυμπιακός είναι όπως η Ρεάλ Μαδρίτης στην Ισπανία, όπου ο κόσμος θέλει να την βλέπει να κερδίζει τίτλους: «Γνώριζα από πριν τον Ολυμπιακό. Αν είχα κάποια αμφιβολία για αυτό μου έφυγε στο πρώτο παιχνίδι. Ο κόσμος δεν θέλει μόνο να κερδίζει, αλλά και να παίζει καλά η ομάδα και αυτό είναι κάτι που έχω μάθει».

Το αν είναι κίνητρο για τον ίδιο το γεγονός πως ο Ερνέστο Βαλβέρδε ήταν σύνθημα στα χείλη των οπαδών και να συνεχίζει να παρουσιάζει την ομάδα με επιθετικούς προσανατολισμούς: «Είναι μια πρόκληση για μένα. Αυτή είναι η ιδέα και να πετύχω. Αυτό που έκανε ο Ερνέστο Βαλβέρδε, όχι γιατί έπαιξε καλά, αλλά και για την δουλειά που έκανε και άπαντες χρωστούν ευγνωμοσύνη στον Βαλβέρδε. Ελπίζω να πλησιάσω σε αυτό που πέτυχε ο Βαλβέρδε, έστω και χωρίς τραγούδι».

Αυτά που θέλει να περάσει στον Ολυμπιακό: «Είμαι, ήδη, πέντε εβδομάδες στον Ολυμπιακό. Αυτό είναι ένα μικρό διάστημα για να δούμε αλλαγές. Αυτό που προσπαθώ είναι να κερδίσω τους ποδοσφαιριστές και να πάρω το μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους. Αυτό μπορεί να μην φάνηκε χθες, αλλά είμαστε σε καλό δρόμο, σε σχέση με αυτό που θέλουμε να πετύχουμε. Θέλω να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές που κάνουν μεγάλη προσπάθεια για να ικανοποιήσουν τους προπονητές τους και χωρίς αυτούς δεν μπορούμε να κάνουμε».

Τα λόγια του στους ποδοσφαιριστές: «Το γεγονός ότι είμαστε πρωταθλητές δείχνει κάποια πράγματα για τη δουλειά και τους ποδοσφαιριστές. Αυτό δείχνει και τη δουλειά του προηγούμενου προπονητή. Αυτό που είπα στους ποδοσφαιριστές είναι πως στόχος δεν είναι μόνο να κερδίσεις τον τίτλο, αλλά όλα τα παιχνίδια, αλλά και το Κύπελλο».

Το αν θα δει τα επόμενα ματς ως ευκαιρία για συμπεράσματα ενόψει της ερχόμενης σεζόν ή θα παρουσιάσει την καλύτερη ενδεκάδα μόνο για τη νίκη ή και τα δύο: «Πιστεύω ότι μπορούν να γίνουν και τα δύο. Ο σύλλογος παίζει παντού για να κερδίζει. Είναι αυτό που το χρειάζεται η φανέλα, ο σύλλογος, η ιστορία, οπότε δεν μπορούμε να είμαστε αδιάφοροι σε αυτοί. Θέλουμε να βάζουμε τους παίκτες που θα είμαστε σίγουροι πως θα μας δώσουν τη νίκη. Ο λόγος που ήρθα ήταν ότι είμαστε ήδη πρωταθλητές και μπορούμε να σχεδιάσουμε τη νέα σεζόν».

Το αν είναι στόχος να κατεβάσει τον μέσο όρο ηλικίας του ρόστερ του Ολυμπιακού: «Θέλουμε και πιστεύουμε ότι μπορούμε να έχουμε ως βάση μας τους Έλληνες παίκτες. Είναι ελληνική ομάδα. Η βάση θα πρέπει να είναι ο Αβραάμ, ο Μανωλάς, ο Σιόβας, ο Βλαχοδήμος, ο Μανιάτης. Είμαστε στην Αθήνα και είναι η δική τους ομάδα. Έτσι είναι προτιμότερο να βλέπουμε πως οι παίκτες που βγαίνουν από την ομάδα είναι οι Έλληνες. Είναι η γνώμη μου αυτή. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Πρέπει να αλλάξει η ιδέα ότι έρχονται παίκτες μόνο για τη σύνταξη. Να έρχονται και να παίζουν».

Το αν γνωρίζει κάτι περισσότερο για την υπόθεση του Μπόατενγκ και τους παίκτες που αγωνίζονται σε άλλες ομάδες: «Θα έρθει κόσμος το καλοκαίρι. Ελπίζω να μην έρθει προπονητής (σ.σ. γέλια). Είναι παίκτες που ανήκουν στο σύλλογο. Αυτό σημαίνει πως είναι ενδιαφέρουσες περιπτώσεις και σε αυτό θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε. Αυτό που έχω να πω είναι πως για όλους τους ποδοσφαιριστές που εξετάζει η ομάδα, μου ζητάνε την γνώμη μου, δεν είμαι εγώ που αποφασίζω, αλλά έχω άποψη».

Το αν παρακολουθεί τους παίκτες που ανήκουν στον Ολυμπιακό και αγωνίζονται σε άλλες ομάδες: «Δεν παρακολουθώ μόνο τους παίκτες αυτούς, αλλά βλέπω όλο το ελληνικό πρωτάθλημα. Δεν χρειάζεται να κάνω μεγάλη προσπάθεια γιατί μου αρέσει το ποδόσφαιρο».

Το αν έχει ξεχωρίζει κάποιον: «Ναι αλλά αυτό θέλω να το πω κατ’ ιδίαν στη διοίκηση. Αν δεν σας πειράζει».

Δεν υπάρχουν σχόλια: