Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Τζεμπούρ: "Νιώθω τσαντισμένος με την ισοπαλία"

Ο Αλγερινός επιθετικός, μιλώντας σε ΜΜΕ της πατρίδας του και συγκεκριμένα στην "Le Buteur", επεσήμανε πως στο μέλλον ελπίζει τα γκολ του να προσφέρουν μόνο νίκες στους Πειραιώτες.
Ο Ραφίκ Τζεμπούρ, σχολίασε: "Είμαι τσαντισμένος και στεναχωρημένος γιατί πιστεύω πως έπρεπε να είχαμε κερδίσει τον Παναθηναϊκό. Ειλικρινά νιώθω λυπημένος και απογοητευμένος με την ισοπαλία που παραχωρήσαμε στο γήπεδό μας.

Αξίζαμε τη νίκη, καθώς κάναμε αρκετές ευκαιρίες για γκολ. Αυτό που εύχομαι είναι στη συνέχεια τα γκολ μου να δίνουν νίκες στον Ολυμπιακό, γιατί χωρίς τη νίκη, το ότι σκοράρω εγώ δεν με αφήνει ικανοποιημένο.

Νιώθω απογοητευμένος γιατί έπρεπε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς ώστε τώρα να βρισκόμασταν στην πρώτη θέση του ελληνικού πρωταθλήματος. Δεν νιώθω... γεμάτος με την ισοπαλία που πήραμε. Θυμό δεν έχω με κάποιον συμπαίκτη μου ή αντίπαλο.

Αυτό έχει να κάνει μόνο με το γεγονός πως δεν νικήσαμε και ήρθαμε ισοπαλία. Ακολουθήσαμε μία τακτική να κερδίσουμε τον αγώνα ανα κερδίσουμε τον αγώνα αλλά δεν τα καταφέραμε και είναι πολύ κακό που η τύχη δεν ήταν με το μέρος μας".

Δεν υπάρχουν σχόλια: