Τρίτη 20 Ιουλίου 2010

Ρόμενταλ: Το είχα αποφασίσει καιρό για Ολυμπιακό

Ο Δανός μεσοεπιθετικός τόνισε στο «Voetbal International.nl» πως θα άλλαζε γνώμη για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του μόνο αν του τηλεφωνούσε η… Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, πράγμα που φυσικά δεν συνέβη.

«Ήταν θετικό για μένα και την ομάδα που σκόραρα στο Μουντιάλ και νικήσαμε, αλλά δεν έπαιξε ρόλο για το μέλλον μου, καθώς είχα ήδη αποφασίσει να πάω από τον Άγιαξ στον Ολυμπιακό», ήταν τα πρώτα λόγια του 32χρονου άσου και πρόσθεσε:

«Περίμενα αρκετό καιρό τον Άγιαξ και στη συνέχεια άρχισα να εξετάζω άλλες περιπτώσεις. Η παρουσία μου στο Παγκόσμιο Κύπελλο δεν θα άλλαζε πολλά. Εκτός κι αν μου τηλεφωνούσαν από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ…».

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στην παρουσία της εθνικής ομάδας της χώρας του στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής: «Δεν είχαμε καλή παρουσία στο Παγκόσμιο Κύπελλο, με εξαίρεση την απόδοσή μας μετά το γκολ που δεχτήκαμε από το Καμερούν, όπου καταφέραμε τελικά να νικήσουμε με 2-1. Αν δεν υπήρχε στον πάγκο ο Μόρτεν Όλσεν, ίσως να είχα σταματήσει. Όμως με εμπιστεύεται…».

Μάλιστα, ξεκαθάρισε πως δεν σκέφτεται να αποσυρθεί από την εθνική Δανίας: «Πιστεύω πως ακόμη είμαι αρκετά καλός για να αγωνίζομαι στην εθνική μου ομάδα. Αισθάνομαι ακόμη νέος και νιώθω πολύ καλά. Τον Αύγουστο έχουμε ένα φιλικό με τη Γερμανία κι εκεί θα συμπληρώσω 100 συμμετοχές. Στη συνέχεια θα αφοσιωθώ στα προκριματικά του Euro 2012».

Δεν υπάρχουν σχόλια: