Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Λίνεν σε Γκατούζο: Σε θέλω πολύ στον ΟΣΦΠ

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Τζενάρο Γκατούζο είχε κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας ο Έβαλντ Λίνεν, προκειμένου να πείσει τον Ιταλό άσο ότι τον θέλει πολύ στον Ολυμπιακό.

Αυτό αποκάλυψε με δηλώσεις του ο ίδιος ο Γκατούζο, συμπληρώνοντας ότι για τον ίδιο αποτελεί προτεραιότητα η έλευσή του στην Ελλάδα, αν αποχωρήσει από τη Μίλαν.

«(…) Με ενημέρωσε για τις μεταγραφές (σ.σ. ο Λίνεν) και μου ξεκαθάρισε ότι εάν κλείσω, τότε θα είναι όλοι πολύ πιο χαρούμενοι στην ομάδα του Ολυμπιακού. Μου μετέφερε το ενδιαφέρον και ότι με ήθελε πολύ… (…) Θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό και είναι προτεραιότητά μου. Ωστόσο πρέπει να συμφωνήσουμε και στο οικονομικό. Εγώ θέλω να έρθω γιατί είναι μία πραγματικά νέα πρόκληση στην καριέρα μου, αλλά περιμένω (…) Θέλω να έρθω στον Ολυμπιακό. Το προτιμώ. Δεν τα κάνω όλα για τα λεφτά», ανέφερε μεταξύ άλλων στον ‘Πρωταθλητή’ ο Ιταλός άσος, με τους ‘ερυθρόλευκους’ να περιμένουν τις εξελίξεις στο θέμα της αποχώρησής του από τη Μίλαν.
Ο ατζέντης του Γκατούζο αναμένεται να έχει αύριο επαφή με τη διοίκηση του ιταλικού συλλόγου, μετά το τέλος της οποίας αναμένεται να ανοίξει, ουσιαστικά, ο δρόμος για την έλευση του πεπειραμένου χαφ στη χώρα μας. Αρκεί, βέβαια, να υπάρξει κοινή γραμμή πλεύσης και στο οικονομικό κομμάτι για τις δύο πλευρές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: