Τετάρτη 14 Ιουλίου 2010

Ρόμενταλ: «Ξανά πρωταθλητές»


Από σήμερα είναι και επίσημα πλέον παίκτης του Ολυμπιακού. Ο Ντένις Ρόμενταλ υπόγραψε το διετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους «ερυθρόλευκους» και έσπευσε να δηλώσει ότι θα ξαναφέρει την ομάδα του Πειραιά στη θέση του πρωταθλητή.


«Ξέρω ότι πρέπει να γίνουμε ξανά πρωταθλητές, γι' αυτό ήρθα. Ξέρω ότι είναι η μεγαλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Μου αρέσει να δημιουργώ ευκαιρίες. Χρειάζεται να βελτιώσω τις κεφαλιές μου, το οποίο είναι αρνητικό για μένα. Προτιμώ να αγωνίζομαι σε σύστημα 4-3-3, αν και ο ποδοσφαιριστής δεν κάνει το σύστημα, απλά το σύστημα μπορεί να βοηθήσει τον ποδοσφαιριστή να εξελιχθεί», τόνισε ο 32χρονος Δανός μιλώντας αρχικά για το προσωπικό του στοίχημα στον Ολυμπιακό.


Ο έμπειρος επιθετικός μετέβη στα γραφεία της ΠΑΕ λίγο μετά τις 13.30, όπου τον περίμεναν 30 περίπου φίλοι της ομάδας, δημιουργώντας πανηγυρικό κλίμα με συνθήματα και πυρσούς.


«Είναι πολύ όμορφα, πήγα στο προπονητικό είναι μεγάλο και εντυπωσιακό. Μου άρεσε πολύ του γήπεδο, επειδή έχω συνηθίσει να είναι κοντά οι εξέδρες στον αγωνιστικό χώρο και να αισθάνομαι την ατμόσφαιρα. Ο κόσμος με υποδέχτηκε με πολύ καλό τρόπο, ήταν πολύ καλοί μαζί μου, ανυπομονώ να παίξω», δήλωσε εντυπωσιασμένος ο ποδοσφαιριστής από την ατμόσφαιρα που συνάντησε, εξηγώντας τέλος τους λόγους που τον έφεραν στο λιμάνι.


«Δεν έχω ρωτήσει κάποιον συγκεκριμένα για τον Ολυμπιακό. Ξέρω κάποια πράγματα, αλλά περισσότερα ξέρω για την Ελλάδα. Σίγουρα αν είχα κάποιον μέσα από τον Ολυμπιακό να ρωτήσω θα ήταν καλύτερα. Είχα κάποιες προτάσεις, όπως μου είπε ο μάνατζερ μου, όμως η πιο σοβαρή πρόταση κι αυτή που σκεφτόμουν ήταν του Ολυμπιακού. Για τα επόμενα δύο χρόνια θα είμαστε πρωταθλητές κι αν όχι τα δύο τότε το ένα σίγουρα. Είμαι Ολυμπιακός».


Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:


«Η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Ντένις Ρόμενταλ. Ο Δανός ποδοσφαιριστής επισκέφθηκε σήμερα τα γραφεία του συλλόγου και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο, διετούς διάρκειας».


Στους δρόμους για Ευρώπη


Στον αέρα βρίσκεται η αποστολή του Ολυμπιακού με προορισμό τα Τίρανα και από εκεί στο Καβάγε με σκοπό να τελειώσει την πρόκριση και να κερδίσει το στοίχημα Europa League, αντιμετωπίζοντας την Πέμπτη την αλβανική Μπέσα στο πλαίσιο του β’ προκριματικού γύρου της ευρωπαϊκής διοργάνωσης.


Στις πρώτες δηλώσεις τους, προπονητής και παίκτες εξέφρασαν την αισιοδοξία τους για το θετικό αποτέλεσμα.


«Δεν μας φοβίζει το άγνωστο. Την Μπέσα την ξέρουμε ως ομάδα. Κάναμε καλή προετοιμασία, πιστεύουμε στις δυνατότητές μας και πιστεύω ότι θα πάρουμε θετικό αποτέλεσμα», τόνισε ο Έβαλντ Λίνεν που φτάνοντας στην πρωτεύουσα της Αλβανίας θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου.


Από την πλευρά του, ο Ραούλ Μπράβο ανέφερε: «Στόχος μας είναι να καθαρίσουμε την πρόκριση από αύριο. Κάναμε καλή προετοιμασία, είναι περίεργο το ότι πάμε τέτοια εποχή για επίσημο ματς, αλλά θα τα καταφέρουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: