Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Γκατούζο: Παίζω σαν τρελός, αλλά..

Ο Ιταλός άσος των «ροσονέρι» παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Πρωταθλήτης» και μίλησε για όλα, χωρίς να κρύψει τίποτα! Ο 32χρονος αμυντικός μέσος παραδέχθηκε πως όχι μόνο είναι υπαρκτό το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού, αλλά ξεκαθάρισε πως έχει δεχθεί και επίσημη πρόταση, για συμβόλαιο τριών ετών.

Η αρχική προσφορά των Πειραιωτών είναι για συμβόλαιο 2+1 χρόνων με ετήσιες απολαβές 1 εκατ. ευρώ συν μπόνους 500.000 ευρώ. Όμως, ο Γκατούζο δεν είναι ικανοποιημένος («Παίζω σαν τρελός, αλλά δεν είμαι κουτός…»), αν και οι πληροφορίες αναφέρουν πως εμφανίζεται διατεθειμένος να μειώσει τις απαιτήσεις του γύρω στο 50%, σε σχέση με τα χρήματα που παίρνει στη Μίλαν.

Από εκεί και πέρα, μίλησε με πολύ κολακευτικά λόγια για τον Βαγγέλη Μαρινάκη, υποστήριξε πως η Μίλαν δεν θα σταθεί εμπόδιο, ενώ υποσχέθηκε πως αν τελικά ντυθεί στα «ερυθρόλευκα», θα τα δώσει όλα ώστε ο Ολυμπιακός να επιστρέψει στην κορυφή. «Δεν θέλω να παίζω για ηττημένους, για δεύτερους και τρίτους. Θα του δώσω πίσω το πρωτάθλημα», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Έχω συμβόλαιο για ακόμη δύο χρόνια. Δεν έχω υψηλή τεχνική ως παίκτης, εγώ είμαι μαχητής. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος όταν παίζω. Τώρα όμως, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα να φύγω από τη Μίλαν και να παίξω κάπου αλλού. Θέλω μία νέα πρόκληση στην καριέρα μου», ήταν η αρχική τοποθέτηση του Γκατούζο.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε σε ποιο στάδιο διαπραγματεύσεων βρίσκεται με τον Ολυμπιακό: «Αυτή τη στιγμή δεν είμαστε και τόσο κοντά, αλλά θα δούμε… Ο Ολυμπιακός μου έχει καταθέσει πρόταση και μου προσφέρει συμβόλαιο για τρία χρόνια. Μου δίνει τα χρήματα που θα πάρω στη Μίλαν τα επόμενα δύο χρόνια, με τη μόνη διαφορά ότι για να βγάλω αυτά τα λεφτά θα πρέπει να παίξω μία σεζόν παραπάνω στην Ελλάδα».

Ο Γκατούζο εξήγησε τους λόγους που δεν έχουν έρθει ακόμη σε συμφωνία: «Δεν αλλάζω ομάδα για τα λεφτά, αλλά η αλήθεια είναι ότι η διαφορά μας βρίσκεται εκεί. Είναι αδύνατο για μένα να χάσω χρήματα. Δεν ζητάω περισσότερα, αλλά δεν μπορώ να δεχτώ να παίξω και με λιγότερα από αυτά που προβλέπει το συμβόλαιό μου με τη Μίλαν. Τα λεφτά είναι λιγότερα και τα χρόνια συμβολαίου περισσότερα. Πρέπει να παίξω μία σεζόν επιπλέον για να πάρω τα ίδια χρήματα».

Ο Γκατούζo δεν δίστασε να μιλήσει και με νούμερα: «Παίζω σαν τρελός, αλλά δεν είμαι κουτός. Φέτος θα πάρω 3,5 εκατ. ευρώ και σύμφωνα με το συμβόλαιό μου, θα προστεθεί ακόμα 1,5 εκατ. ευρώ ως μπόνους. Όχι για την κατάκτηση τίτλων, αλλά ανάλογα με το χρόνο συμμετοχής μου. Δεν θα παίζω για ένα χρόνο παραπάνω για να πάρω τα χρήματα που μου δίνει η Μίλαν για δύο σεζόν. Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν υψηλοί μισθοί. Ξέρετε όλοι πως είναι η κατάσταση».

Όσο για το αν έχει έρθει σε επικοινωνία με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, επεσήμανε: «Εγώ όχι, αλλά ο ατζέντης μου ναι. Αυτός είναι που κάνει τις διαπραγματεύσεις. Αυτή τη στιγμή είμαστε μακριά. Εγώ θέλω να έρθω στην Ελλάδα γιατί θέλω να αλλάξω ομάδα. Θέλω νέες προκλήσεις. Έρχομαι για να υπογράψω το ίδιο συμβόλαιο με αυτό που έχω στη Μίλαν, τα οποία είναι εγγυημένα βάσει του συμβολαίου. Ξέρω ότι ο Μαρινάκης ξόδεψε πολλά λεφτά για να αγοράσει τις μετοχές. Είναι ένας έξυπνος άνθρωπος και ιδιαίτερα φιλόδοξος. Έχει μεγάλα σχέδια».

Σχετικά με τις προθέσεις της Μίλαν και αν θα αξιώσει κάποιο ποσό, επεσήμανε: «Η Μίλαν δεν αποτελεί πρόβλημα. Δεν θα ζητήσουν χρήματα. Για την ομάδα είναι καλύτερα να φύγω γιατί ξέρουν ότι δεν είμαι ευχαριστημένος. Εάν μείνω και δεν είμαι ικανοποιημένος, τότε θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο σύλλογο. Αυτό είναι δικό μου θέμα, δεν έχει σχέση με τον Ολυμπιακό. Η Μίλαν δεν αποτελεί εμπόδιο. Ο Γκατούζο είναι αυτός που αποφασίζει…».

Ο Γκατούζο εμφανίσθηκε πολύ καλά διαβασμένος για τον Ολυμπιακό: «Ξέρω πάρα πολλά πράγματα. Με το internet μπορείς να μαθαίνεις τα πάντα. Είναι σπουδαία ομάδα. Παίζει τόσα χρόνια στην Ευρώπη, κερδίζει τίτλους. Έχει κατακτήσει 12 πρωταθλήματα σε δεκατέσσερα χρόνια. Είναι μεγάλο όνομα στην Ευρώπη. Εγώ θέλω να παίζω και ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και κάθε χρόνο γίνεται καλύτερος. Θέλω να υπάρχει καλή ατμόσφαιρα στο γήπεδο, θέλω νέες προκλήσεις. Αυτά τα έχει ο Ολυμπιακός».

Ο Ριέρα έτυχε αποθεωτικής υποδοχής στο «Ελ. Βενιζέλος» κατά την άφιξή του, και ο Γκατούζο… ζήλεψε: «Θα ήθελα να το ζήσω αυτό (γέλια). Ξέρω για τους οπαδούς του Ολυμπιακού και είναι από τους καλύτερους στην Ευρώπη. Η ατμόσφαιρα για μένα είναι πολύ σημαντική. Οι φίλαθλοι κάνουν τη διαφορά. Όταν αγωνίζεσαι σε άδεια γήπεδα, είναι βαρετά. Χρειάζομαι το πάθος των φιλάθλων, γιατί για μένα το ποδόσφαιρο είναι πάθος».

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να μην κάνει συγκρίσεις στα δύο πρωταθλήματα: «Μοιάζει με την ιταλική λίγκα. Το ποδόσφαιρο που παίζεται, είναι σχεδόν ίδιο. Ξέρω ότι στην Ελλάδα όπως και εδώ, υπάρχουν 3-4 μεγάλα και καλά γήπεδα και τα υπόλοιπα είναι μικρά. Όσο για το στυλ του παιχνιδιού μοιάζει… Ξέρω τα πάντα για το ντέρμπι Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός. Είναι ένα κλασικό ντέρμπι. Εγώ δεν έχω τέτοια προβλήματα. Μοιάζει με πόλεμο, αλλά εγώ είμαι πολεμιστής. Γεννήθηκα γι αυτά τα παιχνίδια».

Ο Γκατούζο θέλησε να στείλει και μήνυμα στους οπαδούς του Ολυμπιακού: «Αυτό που μπορώ να εγγυηθώ, είναι ότι θα τα δώσω όλα. Εγγυώμαι στους φιλάθλους ότι θα δώσω το 100% για την ομάδα. Είμαι επαγγελματίας και το ποδόσφαιρο είναι το πάθος μου. Θα τρέχω και τα 90 λεπτά του αγώνα και θα προπονούμαι κάθε μέρα. Αυτό ναι μπορώ να το εγγυηθώ. Σίγουρα μπορώ να εγγυηθώ και για τίτλους! Έτσι και αλλιώς ο Ολυμπιακός έχει κατακτήσει τόσους τίτλους τα τελευταία χρόνια. Πέρυσι έχασε το πρωτάθλημα, αλλά η φιλοσοφία μου είναι να παίζω για νικητές. Δεν θέλω να παίζω για ηττημένους, για δεύτερους και τρίτους. Θα του δώσω πίσω το πρωτάθλημα».

Το χρονικό περιθώριο

Ο Γκατούζο δεν βάζει χρονικά περιθώριο, αλλά σίγουρα θα προτιμούσε να τελειώσουν όλα γρήγορα: «Έχουμε προγραμματίσει νέες επαφές με τον κ. Μαρινάκη. Απομένουν τρεις μέρες μέχρι να ξεκινήσω την προετοιμασία. Το να βρεθεί έγκαιρα η λύση θα είναι ότι καλύτερο. Δεν υπάρχει πρόβλημα, όμως όσον αφορά το χρόνο. Η περίοδος των μεταγραφών αργεί να λήξει. Υπάρχει χρόνος. Σε λίγες μέρες περιμένω νέα βελτιωμένη πρόταση από τον ατζέντη μου. Ή θα αυξήσουν την προσφορά ή όχι. Περιμένω…».

Επίσης, παραδέχθηκε πως ενδιαφέρονται και άλλοι σύλλογοι για την απόκτησή του. «Ναι, και από Ντουμπάι ενδιαφέρονται. πάρχουν πολλές ομάδες και ο ατζέντης μου μιλάει μαζί τους. Ωστόσο, αυτή τη στιγμή δεν κινείται τίποτα. Όλες οι ομάδες περιμένουν. Πάντως, τα λεφτά δεν είναι το παν. Αν ήταν έτσι δεν θα έφευγα. Στην Ιταλία έχω το σπίτι μου, τις επιχειρήσεις μου, έχω τα πάντα. Θα ήμουν με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου και θα ήμουν ευτυχισμένος. Το κακό είναι ότι μου αρέσει αυτό που κάνω. Είμαι μεγάλο όνομα και θα μπορούσα να κλείσω έτσι απλά την καριέρα μου, αλλά θέλω να παίξω και να κερδίσω τίτλους».

Ο Γκατούζο δηλώνει πως μπορεί να αγωνισθεί σε υψηλό επίπεδο: «Εάν δεν πίστευα ότι μπορώ να αγωνιστώ σε υψηλό επίπεδο, τότε δεν θα άλλαζα ομάδα. Θα έμενα στη Μίλαν με την οποία έχω συμβόλαιο μέχρι το 2012 και δεν θα ρίσκαρα τίποτα. Θα καθόμουνα εδώ, θα έμενα στην ομάδα με την οποία κέρδισα τα πάντα και δεν θα διακινδύνευα τίποτα απολύτως. Από τον τραυματισμό που είχα πέρυσι έχω επανέλθει πλήρως. Εξάλλου έπαιξα μετά».

Στο τέλος, ο Γκατούζο ευχήθηκε να έρθει Ελλάδα: «Στη γενέτειρά μου, την Καλαβρία, λέμε «mania grecia». Μεγάλη Ελλάδα. Οι μετανάστες από τη χώρα σας στην πόλη μου είναι πολλοί και το ελληνικό στοιχείο είναι έντονο. Αν δείτε το πρόσωπό μου, μοιάζει με των Ελλήνων. Μου αρέσει η νοοτροπία σας».
Πηγή :sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: