Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Σαβιόλα για 2 χρόνια

Ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού είναι και επίσημα ο Χαβιέρ Σαβιόλα. Ο Αργεντινός υπέγραψε το συμβόλαιό του και αποθεώθηκε από 3000 οπαδούς στα γραφεία της ΠΑΕ στην Πλατεία Αλεξάνδρας.
Στις 20:43 ο Σαβιόλα έφτασε στα γραφεία της ΠΑΕ Ολυμπιακός, έχοντας στο λαιμό περασμένο κασκόλ του "Θρύλου", ενώ στις 20:51 έφτασε και ο πρόεδρος, Βαγγέλης Μαρινάκης.

Εν συνεχεία ο Αργεντινός υπέγραψε το συμβόλαιό του και στις 21:12 βγήκε από τα γραφεία φορώντας την φανέλα με το "9", για να αποθεωθεί εκ νέου από τους οπαδούς της ομάδας.

Χιλιάδες φίλοι του Ολυμπιακού βρέθηκαν στα γραφεία της "ερυθρόλευκης" ΠΑΕ και αποθέωσαν τον Αργεντινό σούπερ σταρ, τόσο κατά την διάρκειά της άφιξής του, όσο και μετά την υπογραφή του στο συμβόλαιο που του πρόσφερε ο Ολυμπιακός.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός: "Η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του Αργεντινού ποδοσφαιριστή Χαβιέρ Σαβιόλα για τα επόμενα δύο (2) χρόνια".

"Είμαι χαρούμενος που ήρθα στον Ολυμπιακό"

Αμέσως μετά ο Αργεντινός αστέρας, στις πρώτες του δηλώσεις ευχαρίστησε τον κόσμο για την αγάπη που του έδειξε και χαρούμενος που επέλεξε τον Ολυμπιακό.

"Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο για την αγάπη που μου έδειξε μόλις ήρθα στην Αθήνα και την υποδοχή που μου επιφύλασσε", είπε αρχικά ο Αργεντινός άσος και συνέχισε:

"Είμαι ανυπόμονος να γνωρίσω τους συμπαίκτες μου και να ξεκινήσω προπονήσεις με την ομάδα. Είμαι χαρούμενος που ήρθα στον Ολυμπιακό και πλέον μας περιμένει σκληρή δουλειά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: