Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

O Ντάνστον στην Αθήνα

Τον 27χρονο Αμερικανό σέντερ υποδέχτηκαν οι εκπρόσωποι του Τύπου, με τον Μπράιαντ Ντάνστον να φορά πάνω του και ένα ερυθρόλευκο κασκόλ του Ολυμπιακού. Ο ευγενής και συμπαθής μπασκετμπολίστας, δέχτηκε να κάνει και ορισμένες δηλώσεις, μιλώντας για την μεταγραφή του στους Πρωταθλητές Ευρώπης.

Ο Αμερικανός σέντερ είπε τα εξής: "Είναι εκπληκτικό το γεγονός για εμένα πως πλέον ανήκω στον Ολυμπιακό. Είμαι ενθουσιασμένος! Παρακολοθούσα την πορεία της ομάδας την τελευταία διετία και τα παιχνίδια της και αισθάνομαι χαρούμενος που τώρα αποτελώ μέλος της.  Δεν θέλω να πω μεγάλα λόγια. Το σίγουρο είναι πως δεν θα είναι εύκολο το να κατακτήσουμε για τρίτη σερί χρονιά το Ευρωπαϊκό. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό ώστε να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της.

Την πρώτη χρονιά αγωνίστηκα με τον Άρη στην Ελλάδα και τα πράγματα ήταν κάπως δύσκολα για εμένα. Δεν κύλησαν τα πράγματα όπως θα ήθελα. Όμως, να που μου δόθηκε η ευκαιρία να επιστρέψω και να αποδείξω την πραγματική μου αξία".

Δεν υπάρχουν σχόλια: