Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Συνέντευξη Α. Παπαδόπουλου

Ο Α. Παπαδόπουλος μίλησε στο ΦΩΣ για τα πάντα που αφορούν τον Ολυμπιακό και τον ίδιο.

Είχα διαβάσει στο “ΦΩΣ” ότι ο πατέρας σου ήταν Ολυμπιακός;
"Εντάξει, μπορεί να υποστήριζε τον Ολυμπιακό, δεν είναι κακό".
Και είχε κάνει κι εσένα Ολυμπιακό όταν ήσουν πιτσιρικάς;
"Δεν ασχολιόμουν και πολύ, να σου πω την αλήθεια με τα οπαδικά".

Τα πρώτα σου ποδοσφαιρικά βήματα;
"Στην Χαλκιδική, στην ομάδα του χωριού μου. Είχαμε έναν προπονητή που ήταν παλαίμαχος του Άρη, ο Νίκος Πασσιαλής, μέσω αυτού δοκιμάστηκα στον Άρη 16 χρονών και με κράτησαν. Έτσι ξεκίνησαν όλα".
Από μικρός σέντερ μπακ;
"Όχι, άρχισα επιθετικός! Μετά γύρισα αμυντικό χαφ και έπειτα καθιερώθηκα στόπερ. Όσο πέρναγε ο καιρός γύρναγα και πιο πίσω".
Ποιος ήταν ο πρώτος σου αγαπημένος ποδοσφαιριστής ;
"Ο Όουεν!"
Επιθετικός δηλαδή. Τώρα στη θέση σου ποιους θαυμάζεις περισσότερο;
"Καναβάρο, Νέστα".
Φτωχή οικογένεια νομίζω ήσασταν.
"Ναι, σίγουρα".
Δοξάζεις τον θεό που τώρα μέσα στην κρίση εσείς παίρνετε πολλά χρήματα από το ποδόσφαιρο;
"Τη βλέπουμε την κρίση και συναισθανόμαστε κάποια πράγματα, αλλά ο δικός μας ο στόχος είναι να δίνουμε χαρά στον κόσμο. Και να είμαστε υγιείς. Αυτό φτάνει".
Ο πιο δύσκολος επιθετικός που έχεις παίξει;
"Ο Τζιοβάνι ήταν ξεχωριστός και δύσκολος αντίπαλος. Επίσης ο Ντάρκο".
Ο Βαλβέρδε τι σου ζητάει;
"Γενικά έχει ένα τρόπο λειτουργίας που θέλει να εφαρμόζουμε στο γήπεδο. Ένα από τα βασικά του είναι το πρέσινγκ σε όλο το αγωνιστικό χώρο. Με το πέρασμα του χρόνου, αυτό κατάφερε η ομάδα να το κάνει όλο και καλύτερα".
Από εσάς τους αμυντικούς τι ζητάει;
"Να μην έχουμε αποστάσεις. Είναι θεμελιώδες στο σύγχρονο ποδόσφαιρο οι γραμμές να είναι κοντά".

Οι σχέσεις των Αργεντίνων με τους Βραζιλιάνους στον Ολυμπιακό είναι εντάξει;
"Είναι καλές. Γενικώς οι σχέσεις όλων των παιδιών είναι καλές, το κλίμα είναι εξαιρετικό και αυτό φαίνεται. Αυτός είναι ένας από τους λόγους που πάμε καλά φέτος. Το βλέπω από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον Ολυμπιακό και με χαροποιεί ιδιαίτερα".
Με τα ξένα παιδιά πως συνεννοείστε;
"Έχουμε μάθει Ισπανικά εδώ και χρόνια. Τόσους παίκτες και προπονητές ισπανόφωνους είχα στον Άρη. Και τα παιδιά προσπαθούν και έχουν μάθει αρκετές λέξεις στα ελληνικά".
Από τους προπονητές που είχες στο παρελθόν ποιος σου έμαθε τα περισσότερα;
"Δεν θέλω να ξεχωρίσω κάποιον, είχα προπονητές που με βοήθησαν. Όπως ο Μπάγεβιτς που ήταν ο τελευταίος χρονικά και μας βοήθησε πάρα πολύ στον Άρη. Να ξέρεις ότι ο Αναστόπουλος ήταν πολύ καλός προπονητής, χωρίς αυτόν δεν θα ανεβαίναμε από την Β' Εθνική. Ο Αναστόπουλος έκανε πολύ καλή δουλειά και ψυχολογικά ήταν δυνατός, ήταν πολύ κοντά στους παίκτες".
Έχεις κάποιο όνειρο για μια συγκεκριμένη ομάδα του εξωτερικού στο μέλλον;

"Όχι, είμαι παίκτης του Ολυμπιακού, προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για την ομάδα του Ολυμπιακού και αυτός ο σύλλογος προς το παρόν μου καλύπτει τις φιλοδοξίες".
Ο Πατέρας του Παναθηναϊκού είχε μιλήσει μαζί σου; Οι εφημερίδες έγραφαν ότι δεν σε έβρισκε.
"Η αλήθεια είναι ότι ναι, είχα μιλήσει με τον Πατέρα. Πρώτη φορά το λεω".
Σε είχε πάρει στο κινητό πριν τελειώσει η μεταγραφή;
"Ναι".
Εσύ τι του είπες;
"Του είπα ότι δεν ήταν σωστό, ότι θα έπρεπε να μιλήσει πρώτα με τον Άρη γιατί είχα συμβόλαιο".
Δεν είχε μιλήσει με τον Άρη;
"Δεν ξέρω εγώ έπρεπε να κάνω το σωστό, δηλαδή να τον παραπέμψω στη διοίκηση του Άρη και το έκανα".
Και στον Ολυμπιακό το ίδιο είπες;
"Εγώ δεν μίλησα με τον Ολυμπιακό".

Ε, πως γίνεται...
"Εφόσον έγινε η πρόταση από τον Ολυμπιακό στον Άρη, μετά μίλησα με τον Ολυμπιακό".
Ναι, παλικάρι μου, όμως πως γίνεται να λες στον Πατέρα “μίλα με τον Άρη”, αλλά όταν σε φωνάζουν ο Σκόρδας και ο Κόντης τους λες “εγώ θέλω Ολυμπιακό”;
"Υπήρχαν δύο προτάσεις. Και από την στιγμή που κρίνω εγώ τι από τα δύο είναι καλύτερο για μένα, θα επιλέξω εγώ που θα πάω".
Εσύ είπες Ολυμπιακό και ήσουν κάθετος. Για ποιο λόγο;
"Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι ο Ολυμπιακός πρωταγωνιστεί και σαρώνει. Ήταν και κάποια άλλα κριτήρια που εξέταζα εγώ, ο Ολυμπιακός μου ταίριαζε περισσότερο. Και πήρα αυτήν την απόφαση. Μέχρι τώρα η βαθμολογία με δικαιώνει, καθώς και με το πως με αντιμετωπίζει ο κόσμος του Ολυμπιακού και οι άνθρωποι της ομάδας. Έκανα την επιλογή μου και δικαιώθηκα, αυτό πιστεύω και θα το πιστεύω".
Η πρώτη κουβέντα που σου είπε ο Κόκκαλης ποια ήταν;
"Ο κ. Κόκκαλης όταν πρωτομίλησα μαζί του, μου έδειξε ότι με θέλει στην ομάδα και με ρώτησε αν θέλω κι εγώ να έρθω στον Ολυμπιακό. Αυτό μου έφτανε".
Στο UEFA που μπορείτε να φτάσετε;
"Μπορούμε να φτάσουμε παντού. Έχουμε τώρα μπροστά μας την Σεντ Ετιέν, που είναι επικίνδυνη, αλλά εφόσον είμαστε εμείς Ολυμπιακός που πρέπει, δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα. Είναι ένας αντίπαλος που μπορούμε να ξεπεράσουμε. Μετά, έχουμε τις δυνατότητες να φτάσουμε μπροστά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: