Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Κετσπάγια: Έτοιμος για Ολυμπιακό

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Τιμούρ Κετσπάγια στην εφημερίδα "ΦΩΣ":

Εσύ νιώθεις έτοιμος αν σε φωνάξει ο Ολυμπιακός; Δεν φοβάσαι μην κάψεις το όνομα σου;

"Εγώ έτοιμος νιώθω. Και εδώ έκανα τη δουλειά μου, το ίδιο θα κάνω και στον Ολυμπιακό. Τι να φοβηθώ; Όλη μου η ζωή είναι ένα ρίσκο, μπορεί μια καλή ευκαιρία να υπάρξει στη ζωή σου, αν δεν την αρπάξεις, πέταξε το πουλί! Πρέπει να πιστεύεις στον εαυτό σου".

Για τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού που αποχωρούν (Τζόρτζεβιτς, Άντζας, Κοβάσεβιτς, Πατσατζόγλου).

"Έκαναν την διαφορά. Ειδικά ο Τζόρτζεβιτς θα είναι μεγάλη απώλεια, όχι μόνο ως ποδοσφαιριστής αλλά και ως προσωπικότητα στα αποδυτήρια. Το να έχει πάρει δώδεκα πρωταθλήματα σε δεκατρία χρόνια είναι πρωτόγνωρο στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Κάθε προπονητής που θα ερχόταν στον Ολυμπιακό θα ήθελε να βρει έναν Τζόρτζεβιτς 23-24 χρονών να τον έχει δέκα χρόνια.

Ο Κοβάσεβιτς είναι απώλεια, βοήθησε πολύ και ήταν πρώτος σκόρερ της ομάδας. Ο Άντζας είναι ένας πολύ καλός αμυντικός και διερωτώμαι γιατί θέλει να σταματήσει!".

Αν σου γίνει πρόταση από άλλη ομάδα θα περιμένεις τον Ολυμπιακό;

"Άλλο είναι να διαβάζεις τις εφημερίδες και άλλο να έχεις πρόταση στα χέρια σου. Και εγώ προσπαθώ να βρω μια καλή περίπτωση για τη συνέχεια της καριέρας μου. Με απασχολεί. Αν όμως ήξερα ότι πραγματικά ο Ολυμπιακός ενδιαφέρεται, ναι, θα περίμενα!".

Σχόλιο sports-blog
Αυτό έλειπε να μην περίμενες. Εμάς μας ρώτησες όμως αν σε θέλουμε στον Ολυμπιακό. Οχι άλλο κάρβουνο. Αρκετά με τα προπονητάκια της σειράς. Μόνο μεγάλοι προπονητές στον Θρύλο. Αρκετά πισωγυρίσματα έχουμε κάνει κατά καιρούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: