Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Ντάρμπισιρ: "Πουθενά αλλού τέτοιοι οπαδοί"

O Ματ Ντάρμπισιρ παραχώρησε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη στην αγγλική εφημερίδα "Daily Mail", όπου μίλησε για τη νέα ποδοσφαιρική πραγματικότητα που βιώνει από τον Ιανουάριο και μετά.

"Είναι η πιο φανταστική εμπειρία", Πόσοι Άγγλοι παίκτες έχουν πάει στο εξωτερικό για να παίξουν σε έναν τεράστιο σύλλογο όπως αυτός; Άρπαξα την ευκαιρία. Ακόμα και αν είχα έρθει εδώ και δεν είχα σκοράρει κανένα τέρμα, θα κοίταζα πίσω και θα έλεγα: "Κοίτα, τουλάχιστον το έκανα, πήγα και έπαιξα στο εξωτερικό κατά τη διάρκεια της καριέρας μου.
Είμαι όμως πραγματικά χαρούμενος με τον τρόπο που έχουν κυλήσει τα πράγματα. Έχω πετύχει έξι γκολ και ελπίζω να μπορέσω να προσφέρω και εγώ τη βοήθειά μου για να κερδίσουμε το Κύπελλο. Ίσως να γυρίσω σπίτι με δύο μετάλλια. Νομίζω ότι η τελευταία φορά που κέρδισα κάτι ήταν στο Κυριακάτικο Ποδοσφαιρικό Πρωτάθλημα (Sunday League football)".

Στο αφιέρωμα της εφημερίδας για την πορεία του Ντάρμπισιρ στον Ολυμπιακό γίνεται ειδική μνεία για το πρώτο του γκολ στην Ελλάδα, στο 109' της παράτασης του δεύτερου προημιτελικού με τον ΠΑΟΚ στο "Καραϊσκάκη" για το Κύπελλο.

"Ήταν απλά μία κεφαλιά. Έγινε μία σέντρα και κατάφερα να βρεθώ μπροστά από τον προσωπικό μου φρουρό", "Ήξερα κάτι λίγα για το τι να περιμένω επειδή έχω παίξει σε ευρωπαϊκά ματς. Όμως δεν είχα δει ποτέ κάτι τέτοιο. Υπήρχαν 40.000 στοιβαγμένοι οπαδοί του ΠΑΟΚ, που ήταν τρελαμένοι. Ήταν περισσότερο συναρπαστικό παρά τρομακτικό αυτό το πράγμα. Όμως ήταν πραγματική πρόκληση να παίξω μπροστά σε ένα τέτοιο κοινό.
Ήμασταν 1-0 πίσω στο σκορ όταν μπήκα και δεν μπορούσαμε να φτάσουμε στην ισοφάριση. Μετά μου πήρε δυόμισι ώρες για να περάσω από έλεγχο αντι-ντόπινγκ. Το νευρικό μου σύστημα ήταν ακόμα στο ματς".

Ποια είναι όμως η άποψή του για τον Ολυμπιακό μετά από μερικούς μήνες παρουσίας του στην Ελλάδα αλλά και για την "αιώνια" κόντρα που υπάρχει με τον Παναθηναϊκό;

"Ήξερα ότι ο Ολυμπιακός ήταν ένας μεγάλος σύλλογος. Ήξερα ότι είχαν παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ και είχαν μεγάλους παίκτες όπως ο Ριβάλντο στο παρελθόν όμως υποθέτω ότι δεν είχα συνειδητοποιήσει πόσο μεγάλη ομάδα ήταν μέχρι την πρώτη μου ημέρα, με όλη την προσοχή των ΜΜΕ στο αεροδρόμιο.
Άνθρωποι έρχονταν προς το μέρος μου και μου έλεγαν τι σημαίνει να παίζεις για αυτό το σύλλογο. Έχουν τόσο πολύ πάθος. Μου είπαν να φοράω πολλά κόκκινα ρούχα και να μην φορώ ποτέ πράσινα επειδή αυτά είναι τα χρώματα του εχθρού τους, του Παναθηναϊκού".

Μπλάκμπερν ή Ολυμπιακός ήταν το δίλημμα που τέθηκε στον ικανό στράικερ από την αγγλική εφημερίδα, με τον ίδιο να αφήνει ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο αλλά και να "υποκλίνεται" στους οπαδούς του Ολυμπιακού.

"Άνθρωποι με έχουν συναντήσει στο δρόμο και μου λένε ότι θέλουν πολύ να μείνω, και εγώ θα ήμουν ευτυχισμένος σε μία τέτοια περίπτωση, όμως θα δούμε τι θα συμβεί.

Εάν δεν ξαναγυρίσω στην Ελλάδα, δεν θα ξεχάσω ποτέ τους οπαδούς του Ολυμπιακού. Δε νομίζω ότι θα δεις τέτοιους οπαδούς σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου", κατέληξε χαρακτηριστικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: