Δευτέρα 20 Απριλίου 2009

Στο στόχαστρο ο Ντερνίς

«Ακούγονται πολλά για ενδιαφέρον ομάδων, αλλά δεν έχω προχωρήσει σε συζητήσεις με κανέναν. Θέλω να συνεχίσω την καριέρα μου στο εξωτερικό, αν και δεν θα απορρίψω κάποια πρόταση από γαλλική ομάδα. Επιθυμία μου είναι να γνωρίσω ένα διαφορετικό ποδόσφαιρο, θέλω να γευτώ αυτή την εμπειρία», ήταν τα πρώτα λόγια του Ντερνίς.

«Ισως Μπενφίκα, αλλά είναι δύσκολο»

Στη συνέχεια, ο Γάλλος άσος κλήθηκε να διαλέξει σε ποια από τις τρεις ομάδες (σ.σ: Ολυμπιακό, Εσπανιόλ και Μπενφίκα) θα προτιμούσε να συνεχίσει την καριέρα του: «Είναι και οι τρεις πολύ ενδιαφέρουσες προοπτικές, αν και η Εσπανιόλ βρίσκεται σε δύσκολη βαθμολογική θέση στην Ισπανία. Ο Ολυμπιακός και η Μπενφίκα παραμένουν μεγάλα ονόματα στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, αγωνίζονται κάθε χρόνο στην Ευρώπη και είναι πολύ ελκυστικές περιπτώσεις. Ελπίζω να μου κάνουν κάποια συγκεκριμένη πρόταση, όμως για την ώρα δεν υπάρχει κάτι τέτοιο. Ειλικρινά δεν ξέρω ποια από τις τρεις ομάδες θα διάλεγα. Κάθε πρόταση είναι ευπρόσδεκτη και θα τη συζητήσω με τη σύζυγό μου. Ίσως να διάλεγα την Μπενφίκα, καθώς έχω μιλήσει με τον (Πορτογάλο συμπαίκτη μου) Πάουλο Μασάδο και μου είπε πολύ καλά λόγια

Δεν υπάρχουν σχόλια: