Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

Μέλμπεργκ: Έτοιμος σε δέκα μέρες

Ο Όλαφ Μέλμπεργκ, μιλώντας στους δημοσιογράφους, τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι σε δέκα μέρες θα είναι σε φουλ φόρμα.

"Είμαστε ακόμη στην αρχή της προετοιμασίας. Εγώ έχω ξεκινήσει δυνατά τις προπονήσεις. Ήταν καλό για εμένα που έπαιξα το πρώτο μου φιλικό. Βεβαίως δεν είμαι 100% έτοιμος ακόμη. Πιστεύω ότι σε μία εβδομάδα, το πολύ δέκα ημέρες θα είμαι σε φουλ φόρμα, για να βοηθήσω την ομάδα. Πιστεύω ότι γρήγορα θα βρω τον καλό μου εαυτό. Δουλεύω σκληρά στον τομέα της φυσικής κατάστασης. Πιστεύω ότι όλη η ομάδα πάει καλά. Εγώ από την πλευρά μου γνωρίζομαι με τα παιδιά σιγά σιγά και εκτιμώ ότι είμαστε σε καλό δρόμο", τόνισε ο Σουηδός αμυντικός και συνέχισε:

"Όλα αυτά τα φιλικά παιχνίδια είναι δύσκολα. Γίνονται σε δύσκολους αγωνιστικούς χώρους, είμαστε από προετοιμασία και πρέπει να δείχνουμε ότι είμαστε καλά προπονημένοι αυτό το διάστημα. Και με την Τσβόλε πήγαμε καλά και το Σάββατο νομίζω το ίδιο.

Το κομμάτι του ποδοσφαίρου είναι αυτό που πρέπει να βελτιωθώ μετά τις διακοπές που είχα. Όλα αυτά τα φιλικά είναι μία πολύ καλή προπόνηση για όλους μας και για εμένα, για να πιάσω την καλή φυσική κατάσταση που πρέπει. Ελπίζω σίγουρα πριν από τα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ, ότι θα είμαι 100% έτοιμος.

Πάντα νιώθεις πίεση στο ποδόσφαιρο. Αυτά τα ματς είναι πολύ σημαντικά για εμάς και για το σύλλογο. Θα υπάρξει σίγουρα πίεση για όλους μας γιατί θα πρέπει να κερδίσουμε για να περάσουμε και να μπούμε στους ομίλους. Πρώτα από όλα πρέπει να κερδίσουμε τα δύο πρώτα παιχνίδια για να μπούμε στα πλέι οφ και μετά θα δούμε και τα άλλα παιχνίδια", υπογράμμισε ο Μέλμπεργκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: