Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Ανακοινώθηκε ο Αντώνης Βλοντάκης

Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του, για δύο χρόνια, με τον πολίστα Αντώνη Βλοντάκη.

Ο Αντώνης Βλοντάκης δήλωσε στο www.olympiacos.org: «Εχω τη χαρά και την τιμή να επιστρέψω, μετά από 7 χρόνια, στην οικογένεια του Ολυμπιακού. Θεωρώ ότι στην παρούσα φάση ήταν ότι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στην καριέρα μου. Ερχομαι με τη φαρέτρα μου γεμάτη φιλοδοξίες και όνειρα ώστε να βοηθήσω την ομάδα μου να φτάσει ξανά στο ψηλότερο σκαλί της Ευρώπης.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους του Ολυμπιακού που πιστεύουν σε εμένα και το απέδειξαν εμπράκτως, όπως επίσης ευχαριστώ την προηγούμενη ομάδα μου τον Πανιώνιο Γ.Σ. και ειδικά τον πρόεδρο, κ.Βεντούρη για την άψογη συνεργασία που είχαμε την περασμένη χρονιά και τους εύχομαι καλή επιτυχία στη νέα αγωνιστική περίοδο.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: