Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

Κελάτι: Ήρθα για το πρωτάθλημα

"Ήρθα στην Ελλάδα για να πάρω το πρωτάθλημα", είπε ευθύς εξ αρχής. "Δεν έχω μιλήσει ακόμα με κανέναν από τους Αμερικανούς που αγωνίζονται στην ομάδα, αλλά δεν χρειάζεται κιόλας. Και μόνο το όνομα του Ολυμπιακού λέει πολλά. Είναι μία από τις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας και της Ευρώπης και μόλις έμαθα ότι ενδιαφερόταν για μένα είπα στον μάνατζέρ μου να κάνει ό,τι χρειαζόταν ώστε να κλείσει η συμφωνία. Νιώθω πραγματικά ενθουσιασμένος".
Γνωρίζω για την αντιπαλότητα που υπάρχει μεταξύ Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού. Έχω ακούσει αρκετά, αλλά περιμένω να συναντήσω και τον Τσίλντρες τώρα που θα πάω στο Λος Άντζελες για να τα συζητήσουμε πιο αναλυτικά. Ξέρω επίσης και τον Παπαλουκά".
"Έχοντας παίξει στο Βέλγιο, την Πολωνία και τη Μάλαγα αποτελεί προφανώς ένα πολύ σημαντικό βήμα για την καριέρα μου η μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό. Όσο για τη σύγκρισή μου με τον Λάνγκντον, έχω ακούσει να γίνεται από αρκετούς και νομίζω ότι είναι δικαιολογημένη. Αυτό που θέλω εγώ, πάντως, είναι να συνεχίσω να δουλεύω σκληρά ώστε να γίνω καλύτερος και να πάρω το πρωτάθλημα με τον Ολυμπιακό"
Όταν μίλησα με τη μητέρα μου και την ενημέρωσα ότι πηγαίνω στον Ολυμπιακό, της είπα πόσο χαίρομαι που επιτέλους θα έχω αυτούς τους φιλάθλους στο πλευρό μου και όχι αντιπάλους"!

Δεν υπάρχουν σχόλια: