Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Μπουρούσης: "Δεν εκβίασα τον Ολυμπιακό

Ο Γιάννης Μπουρούσης έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό MAXIM και μίλησε για όλα.
Ακολουθούν μερικά αποσπάσματα:

Για τους λόγους που τον κράτησαν στον Ολυμπιακό: Γιατί από την πρώτη στιγμή ήθελα να μείνω στην ομάδα. Πιστεύω πολύ στο μέλλον του Ολυμπιακού, αλλά, κυρίως, δεν ήθελα να φύγω ως αποτυχημένος. Αν έφευγα φέτος, χωρίς να έχω κατακτήσει κάποιον τίτλο, θα είχα πάντα αυτή τη σκιά όταν θα σκεφτόμουν την τριετία στον Ολυμπιακό. Δεν θα το άντεχα με τίποτα αυτό.

Για την πρόταση της Ρεάλ και το οικονομικό κομμάτι: Έμεινα στον Ολυμπιακό με λιγότερα χρήματα απ’ όσα αρχικά ζητούσα, αλλά και απ’ όσα μου πρόσφερε η Ρεάλ. Το είπα και στην αρχή: Η πρώτη μου επιδίωξη ήταν να μείνω, αλλά αρνούμαι κατηγορηματικά ότι εκβίασα τον Ολυμπιακό ή έπαιξα παιχνίδια στην πλάτη της ομάδας. Θεώρησα λογικό, βέβαια, να εξασφαλίσω το καλύτερο δυνατό για το συμβόλαιό μου. Νομίζω ότι ο καθένας στη θέση μου το ίδιο θα έκανε. Είναι το πρώτο μεγάλο συμβόλαιο της καριέρας μου και ήθελα να είμαι 100% σίγουρος για την επιλογή μου.

Για τις φήμες περί Παναθηναϊκού: "Ο Παναθηναϊκός είναι, σίγουρα, μια μεγάλη ομάδα, πολλοί από τους παίκτες του είναι φίλοι μου, αλλά μέχρι εκεί".

Για το NBA: "Δεν ένιωθα έτοιμος σωματικά. Δεν θέλω να πάω στο ΝΒΑ και να γυαλίζω τον πάγκο. Πρέπει να δουλέψω περισσότερο, για να βελτιώσω τη φυσική και τη σωματική μου κατάσταση ώστε να μπορέσω να σταθώ σε αυτό το επίπεδο".

Για τη χειρονομία στο μικρό τελικό του Φάιναλ Φορ στο Βερολίνο και τις αντιδράσεις του κόσμου του Παναθηναϊκού στο ΟΑΚΑ κατά τη διάρκεια των τελικών της Α1, αλλά και την... ιστορία με το Facebook: "Όλα είναι στο πρόγραμμα. Αν με ρωτάς αν μετανιώνω για κάτι, όχι, δεν μετανιώνω για τίποτα, ούτε γυρνάω πίσω για να αναλύσω πώς και γιατί. Στο ΟΑΚΑ στην αρχή με έβριζαν και μετά με αποθέωναν για να με πικάρουν. Αν τη βρίσκουν, δεν με ενοχλεί. Όσο για το Facebook… Οk, έγραψαν μια μαλακία στη σελίδα μου, τους φάνηκε αστείο, άλλαξα τους κωδικούς μου και συνεχίζουμε. Υπάρχει κάτι όμως που πραγματικά με εκνεύρισε: Ένας συνάδελφός σου που δεν τον έχω δει ποτέ μου με έβριζε μέσω της σελίδας του στο Facebook, ξεπερνώντας κάθε όριο. Τώρα, αν ένας τύπος που κάθεται στο σπίτι του και γράφει «Μπουρούση, κωλόβλαχε, άντε γαμ…» μπορεί να λέγεται «επαγγελματίας δημοσιογράφος» και να προτρέπει τον κόσμο κατά της βίας, το αφήνω στην κρίση των αναγνωστών σας".

Για τις απουσίες της Εθνικής ομάδας: "Δεν θέλω να σχολιάσω τα παιδιά που θα λείπουν. Ο Θοδωρής, ο Μήτσος, ο Κώστας και ο Παναγιώτης (σ.σ.: Παπαλουκάς, Διαμαντίδης, Τσαρτσαρής, Βασιλόπουλος) έχουν αποδείξει την αγάπη τους στην Εθνική. Από τη στιγμή που επιλέγουν να ξεκουραστούν ξέρω ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα και το κάνουν για να διαφυλάξουν την υγεία τους. Εγώ, ευτυχώς, είμαι γερός και δεν έχω τέτοια προβλήματα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: