Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

Τ. Πάργκο: Καλύτερα από ότι περίμενα ο Θρύλος

Ο Αμερικανός γκαρντ μίλησε στην εκπομπή του ΣΚΑΙ «Γκολ Χωρίς σύνορα» και είπε τα εξης:
«Είχα μιλήσει αρκετές φορές με τον Πέτζα για την Ελλάδα και θεωρούσα ότι μου έλεγε υπερβολές. Όπως μου τα έλεγε, σκεφτόμουν ότι είναι πολύ καλά για να είναι αληθινά. Αλλά όταν ήρθα εδώ, διαπίστωσα ότι τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα απ’ ότι μου τα περιέγραφε. Ο Ολυμπιακός είναι ομάδα κορυφαίου επιπέδου και οι ιδιοκτήτες του έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά. Η πόλη είναι φανταστική κι από τη πρώτη στιγμή έχω βολευτεί, όπως και η γυναίκα και το παιδί μου».
«Εγώ ήρθα στον Ολυμπιακό για να πάρω το Ελληνικό πρωτάθλημα και την Ευρωλίγκα. Δυστυχώς δεν είμαι αρκετά υγιής για να παίζω και στο Ελληνικό πρωτάθλημα, οπότε τώρα θα παίζω μόνο στην Ευρώπη. Δεν έχω πρόβλημα, θα κάνω ότι είναι δυνατόν για να πάμε στο φάιναλ-φορ και να πάρουμε το Κύπελλο».
«Ξέρουμε ότι η Ρεάλ είναι καλή ομάδα, αλλά έχει και πολλά σκαμπανεβάσματα στην απόδοση της. Αυτό την κάνει ακόμα πιο επικίνδυνη και πρέπει να είμαστε 40 λεπτά συγκεντρωμένοι απέναντι της. Έχει δείξει ότι ακόμα και 15 πόντους να χάνει σε ένα παιχνίδι, έχει την ικανότητα να το γυρίσει και να το κερδίσει. Οπότε ακόμα κι αν πάρουμε μια διαφορά, πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι ως το τέλος του αγώνα. Από την άλλη κι εμείς έχουμε την ικανότητα όταν βρισκόμαστε πίσω σε ένα ματς, να ανατρέψουμε τη διαφορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: