Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Δηλώσεις του Κριστιάν Λεντέσμα στην Realnews.

Δηλώσεις του Κριστιάν Λεντέσμα φιλοξενεί στο σημερινό της φύλλο η εφημερίδα «Realnews».
«Δεν είχα κάποιο πρόβλημα με τον Βαλβέρδε. Ο λόγος που έφυγα ήταν γιατί μετά τις μεταγραφές που έγιναν έπρεπε να απελευθερωθεί μια θέση ξένου και οι υπεύθυνοι της ομάδας έκριναν ότι έπρεπε να είμαι εγώ. Προτεραιότητά μου είναι να γυρίσω στον Ολυμπιακό αλλά με την προϋπόθεση να με υπολογίζουν, να με εμπιστεύονται και να νιώθω χρήσιμος στην ομάδα. Σε αντίθεση περίπτωση, είναι καλύτερα να συνεχίσω την καριέρα μου σε άλλο σύλλογο. Πιστεύω ότι αξίζω μία δεύτερη ευκαιρία. Ξεκίνησα καλά τη χρονιά, αλλά στην συνέχεια τραυματίστηκα και έμεινα πίσω. Όταν επανήλθα δεν μπόρεσα να βρω τον ρυθμό μου, όμως πιστεύω ότι δεν ήμουν μόνο εγώ υπεύθυνος. Ήταν εμφανές ότι κάποιοι στην ομάδα είχαν χάσει την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπο μου, με συνέπεια να μην έχω και την καλύτερη ψυχολογία. Θέλω όταν επιστρέψω να μην επαναλάβω τα ίδια λάθη».

Ο 31χρονος Αργεντινός θεωρεί «φανταστικό» το κοινό του Ολυμπιακού, από το οποίο είπε ότι έχει τις καλύτερες αναμνήσεις και εκφράζει την επιθυμία να ζήσει ξανά την εμπειρία ενός αγώνα στο «Καραϊσκάκη». «Είναι πραγματικά εντυπωσιακοί οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού. Από το πρώτο παιχνίδι που έπαιξα έμεινα εντυπωσιασμένος από τις εκδηλώσεις τους. Αποτελούν το 12ο παίκτη της ομάδας. Τη στηρίζουν σε κάθε παιχνίδι και της δίνουν ώθηση για να φτάσει στη νίκη. Προσωπικά ο κόσμος του Ολυμπιακού μου φέρθηκε άψογα και στην οικογένεια μου και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις. Θέλω πολύ να βρεθώ στο Καραϊσκάκη και να ζήσω ξανά την εμπειρία που δημιουργούν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού. Δεν κρύβω ότι αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που θέλω να επιστρέψω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: