Τετάρτη 25 Μαρτίου 2009

Συνέντευξη Κοβάσεβιτς στην El Mundo Deportivo

Ο Κοβάσεβιτς αναφέρθηκε στην κατάσταση της υγείας του: «Είμαι καλά. Φοβήθηκα πάρα πολύ και ήταν ένα σημαντικό πλήγμα για μένα αυτό που συνέβη. Δόξα τω Θεώ όμως, είμαι καλά. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, αλλά μπορώ να πω ότι ακόμη αναρρώνω»

Μιλάει για τη νέα του ζωή: «Πρέπει να συμβιβαστώ με την ιδέα της αποχώρησης από το ποδόσφαιρο, καθώς είναι ξεκάθαρο στο μυαλό μου πως πάνω από όλα είναι η υγεία. Είναι λίγο περίεργο για μένα να συνηθίσω σε έναν νέο τρόπο ζωής, η ζωή συνεχίζεται. Δεν είναι εύκολο. Πλέον πρέπει να προσέχω τον εαυτό μου. Δεν πρέπει να τρέφω αυταπάτες. Είμαι 35 ετών και θα σταματούσα ή αυτό το καλοκαίρι ή το επόμενο. Δυστυχώς δεν κατάφερα να ολοκληρώσω αυτή τη σεζόν, αλλά ήμουν τυχερός. Θα μπορούσε να είχε συμβεί κάτι τραγικό».

Τι σκέφτεται για το μέλλον: «Αυτή τη στιγμή νιώθω σαν να είμαι τραυματίας. Σίγουρα όμως θα αρχίσω σύντομα να αναρωτιέμαι τι κάνω και ποιος είμαι… Υπάρχει μία αβεβαιότητα σε όλους τους παίκτες όταν αποσύρονται. Είμαι βέβαιος πως το μέλλον μου θα αφορά κάτι που θα σχετίζεται με το ποδόσφαιρο, γιατί αυτό έκανα όλη μου τη ζωή. Αυτή τη στιγμή πάντως επικεντρώνομαι στο να απολαμβάνω την οικογένεια και τα παιδιά μου».

Για την επιτυχία του Ολυμπιακού να κατακτήσει έναν ακόμα τίτλο: «Αισθάνομαι πρωταθλητής. Έπαιξα σε ολόκληρο τον πρώτο γύρο, πέτυχα επτά γκολ και αισθάνομαι μέλος της ομάδας. Ο Ολυμπιακός έχει κατακτήσει 12 πρωταθλήματα τα 13 τελευταία χρόνια, του χρόνου θα παίξουμε ξανά στο Τσάμπιονς Λιγκ και τώρα διεκδικούμε το νταμπλ, όπως πέρυσι. Αισθάνομαι πολύ καλά, γιατί ο Ολυμπιακός είναι σπουδαίος σύλλογος, κάθε χρόνο πρέπει να κερδίζει τα πάντα και κάθε σεζόν είναι και πιο δύσκολη. Οι συμπαίκτες μου αφιέρωσαν τον τίτλο σε μένα. Έχω μόνο λόγια ευγνωμοσύνης για αυτούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: