Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Ντερμπυσάϊρ- Θέλω να μείνω

Αναλυτικά όσα είπε ο Άγγλος επιθετικός στο "SkySports":

"Είναι εξαιρετική εμπειρία για μένα η παρουσία μου στην Ελλάδα και σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο όπως ο Ολυμπιακός. Νιώθω περίφημα όταν παίζω μπροστά σε αυτούς τους καταπληκτικούς οπαδούς. Δεν νομίζω πως μπορείς να βρεις φιλάθλους τόσο παθιασμένους σαν κι αυτούς σε κάποιο άλλο μέρος του κόσμου. Είναι ιδανικό το περιβάλλον για μένα".

"Ο βασικός λόγος για τον οποίο πήγα στην Ελλάδα είναι για να παίξω ποδόσφαιρο. Δεν παίρνω το χρόνο συμμετοχής που θα ήθελα, αλλά αν συνεχίσω να παίζω καλά, ο προπονητής θα μου δώσει περισσότερο χρόνο".

"Αν ο Ολυμπιακός θέλει να μείνω εδώ, θα μείνω. Θα ήταν φανταστικό για μένα. Για την ώρα στόχος μου είναι να τα πηγαίνω καλά με τον Ολυμπιακό. Στο μέλλον θα δούμε. Φυσικά είμαι από την Αγγλία και όπου και αν με βρει η νέα σεζόν, όνειρό μου είναι να αγωνιστώ σε έναν μεγάλο σύλλογο της χώρας μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: