Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

Tζος Τσίλντρες-Θα μείνω εδώ

Το πρωί της Παρασκευής (27/3) ο Τσίλντρες μαζί με τον Πελεκάνο επισκέφτηκαν το 11ο Λύκειο Περιστερίου σε συνεργασία με το Μορφωτικό Τμήμα της Πρεσβείας των ΗΠΑ και απάντησαν στις ερωτήσεις των μαθητών.

Σκοπεύεις το φετινό καλοκαίρι να γυρίσεις στο ΝΒΑ;
-Θα μείνω εδώ. Διάλεξα να έρθω εδώ για τρία χρόνια κι αυτό είναι το σχέδιο μου. Δεν το έκανα για τα λεφτά, αλλά γιατί θέλω να κερδίσω τίτλους και πιστεύω ότι θα το κάνω με τον Ολυμπιακό. (οι μικροί ξέσπασαν σε χειροκροτήματα).

Σου αρέσει η Ελλάδα;
-Λατρεύω την Ελλάδα. Δεν περίμενα να συναντήσω αυτά που συνάντησα και πραγματικά μου αρέσει πολύ.

Πόσες θυσίες χρειάζεται για να γίνεις σπουδαίος παίκτης;
-Από μικρό παιδί ονειρευόμουν να γίνω επαγγελματίας κι αυτό απαιτεί πολλές θυσίες. Όλοι θέλουν να είναι παιδιά και να περνούν καλά, αλλά για να πετύχεις αυτό που ονειρεύεσαι πρέπει να κάνεις μεγάλες θυσίες.

Ποια είναι η γνώμη σου για το ελληνικό πρωτάθλημα;
-Κάθε παιχνίδι εδώ είναι μια μάχη. Είμαστε πρώτοι και όλοι θέλουν να μας κερδίσουν, όλοι έχουν μεγαλύτερο κίνητρο με μας κι αυτό κάνει κάθε παιχνίδι ξεχωριστό.

Ποια είναι η άποψή σου για τη μάστιγα των αναβολικών;
-Δεν είμαι οπαδός τους και δεν πρέπει να το σκέφτεστε καν να πάρετε αυτό το δρόμο για να επιτύχετε. Τα αναβολικά μπορούν να σε βοηθούν αρχικά, αλλά σου προκαλούν μεγάλα προβλήματα που κανείς δεν μπορεί να φανταστεί.

Το ΝΒΑ είναι τόσο μαγικό όσο λένε;
-Το ΝΒΑ είναι όντως μαγικό, αλλά δεν έχει την τρέλα που υπάρχει εδώ κι εμένα μου αρέσει η τρέλα που έχουν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: