Τρίτη 24 Μαρτίου 2009

Βαλβέρδε: Είμαι καλά στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό

Tι είπε o Βαλβέρδε στην El Periodico:

-Πήρατε τον τίτλο τρεις αγωνιστικές πριν το φινάλε του πρωταθλήματος έχοντας όμως μια δύσκολη αρχή μετά τον αποκλεισμό από το Τσάμπιονς Λιγκ.
"Η αρχή ήταν πολύ δύσκολη. Η ομάδα δεν ήταν έτοιμη και έλειπαν κάποιες μεταγραφές της τελευταίας στιγμής".

-Από μακριά καταλαβαίνουμε ότι είστε προπονητής στη Μπάρτσα ή στη Ρεάλ της Ελλάδας.
"Είμαι σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους της Ελλάδας. Είναι περίεργο, αλλά ο Ολυμπιακός μοιάζει πιο πολύ με τη Μπαρτσελόνα ενώ ο Παναθηναϊκός είναι πιο κοντά στη Ρεάλ. Ισως γιατί ο Παναθηναϊκός είναι πιο πολύ του κέντρου και ο Ολυμπιακός στον Πειραιά, στο λιμάνι".

-Πως πήγατε στον Ολυμπιακό;
"Επρεπε να φύγω από την Εσπανιόλ κι λίγο μετά από αυτή μου την απόφαση ήταν ο Ολυμπιακός η πρώτη ομάδα που ενδιαφέρθηκε για μένα. Εξέτασα την πρόταση και την αποδέχθηκα. Ηταν ομάδα που έπαιρνε πρωταθλήματα και είχα την πιθανότητα να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ηθελα να δοκιμάσω την εμπειρία να προπονήσω εκτός Ισπανίας, ήθελα μια αλλαγή στη ζωή μου, να πάω σε μια νέα χώρα και σε μια ομάδα όπου θα είχα την υποχρέωση να κερδίζω όλα τα παιχνίδια".

-Το ελληνικό ποδόσφαιρο δεν έχει καμία σχέση με το ισπανικό.
"Στην Ισπανία οι κινήσεις είναι πιο γρήγορες, εδώ είναι πιο αργό. Η παρατήρησή μου ήταν ότι η ομάδα έπαιζε πιο οργανωμένα στην άμυνα και είχε ανεπτυγμένο τον ρυθμό παιχνιδιού".

-Αρχίσατε άσχημα όμως με τον αποκλεισμό από την Ανόρθωση στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ.
"Ηταν μια τραγική μέρα, ένα ατύχημα, μια τραγωδία. Αυτή η εμπειρία θα μας βοηθούσε για να γίνουμε καλύτεροι. Πρέπει να μπούμε σε άλλο επίπεδο. Ο ρυθμός του ελληνικού πρωταθλήματος δεν είναι τόσο υψηλός όπως στην Ευρώπη, αλλά επίσης πρέπει να θυμηθούμε ότι ο Ολυμπιακός διέλυσε τη Μπενφίκα και τη Χέρτα, την πρωτοπόρο της Μπουντεσλίγκα".

-Ο Ολυμπιακός σας πρότεινε ανανέωση;
"Ναι, ο Ολυμπιακός θέλει να ανανεώσω, ήδη μου έκανε πρόταση, αλλά εγώ ζήτησα χρόνο για να την εξετάσω. Είμαι καλά στην Ελλάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: