Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Γιαννάκης: «Να κάνουμε τους Έλληνες χαρούμενους»


Με όπλο την περσινή εμπειρία και με τη φιλοδοξία το Παρίσι να γίνει ένας σπουδαίος σταθμός για την καριέρα του Παναγιώτη Γιαννάκη και την τροπαιοθήκη του Ολυμπιακού, οι ερυθρόλευκοι ρίχνονται αύριο στη μάχη, με μοναδική σκέψη να κερδίσουν τη μεγάλη πρόκληση… το στοίχημα Ευρωλίγκα. Αυτή τη φορά, υποκινούμενοι από ένα μεγαλύτερο κίνητρο… να δώσουν χαρά στους ταλαιπωρημένους από τα πρόσφατα γεγονότα Έλληνες, όπως δήλωσε ο Παναγιώτης Γιαννάκης, στη συνέντευξη Τύπου στο Final 4, στο Παρίσι.

«Μας δημιουργούν στεναχώρια όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα. Θέλουμε να αποδείξουμε ότι οι Έλληνες μπορούν. Μπορούμε να πετύχουμε με σκληρή δουλειά, καθαρό μυαλό και πίστη. Είμαστε μια χώρα που χρειάζεται στόχους, για να γίνουμε υπομονετικοί και ενθουσιώδεις. Θα προσπαθήσουμε να αποδείξουμε πως υπάρχουν πολλά περιθώρια ικανοτήτων και υπομονής και μέσα από τη δουλειά μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας. Το μπάσκετ ήταν πάντα ένας τρόπος για να παρακινήσει την ελληνική κοινωνία. Θέλουμε να κάνουμε τον κόσμο στην Ελλάδα χαρούμενο.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω για τη φιλοξενία στο Παρίσι. Ήταν μια πολύ συναρπαστική χρονιά. Έγιναν παιχνίδια και ήρθαν αποτελέσματα που προκάλεσαν εντύπωση. Για εμάς είναι μεγάλη υπόθεση που μέσα από δυσκολίες και διάφορες καταστάσεις, μέσα από νίκες και ήττες, καταφέραμε για δεύτερη χρονιά να φτάσουμε στο final-4. Ξέρουμε ότι ήρθαν οι καλύτερες ομάδες που μπορούν να έχουν πραγματικά καλή απόδοση και σε δύσκολες στιγμές.

Αυτό μας βοήθησε κι εμάς να προετοιμαστούμε καλύτερα, ώστε σε όποιες δυσκολίες μας παρουσιαστούν στο final-4, αλλά και στο μέλλον, να έχουμε απαντήσεις... Θεωρώ ότι έχουμε την ποιότητα αλλά και την ικανότητα για σωστή διαχείριση δύσκολων καταστάσεων που θα μας βοηθήσουν να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε στο παιχνίδι με την Παρτίζαν», δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου από το δημαρχείο του Παρισιού. Αν ο Παναγιώτης Γιαννάκης κατακτήσει τον φετινό ευρωπαϊκό τίτλο, θα είναι ο πρώτος Έλληνας που το καταφέρνει με τη διπλή ιδιότητα, του παίκτη και προπονητή.

Τσίλντρες: «Μάθημα 1: Να φτάνεις μέχρι το τέλος»

Από την πλευρά του, ο Τζος Τσίλντρες, τόνισε πως το στοίχημα του Ολυμπιακού είναι μόνο η κατάκτηση της ευρωπαϊκής κούπας, και η φετινή του αγωνιστική βελτίωση σίγουρα θα συμβάλει σε αυτό.

«Το πρώτο μάθημα είναι ότι πρέπει να φτάνεις μέχρι τέλους. Πέρυσι χάσαμε στον ημιτελικό, όμως, εγώ έχω ιδιαίτερες προσδοκίες για εμένα και την ομάδα μου. Ελπίζω να κερδίσουμε.

Ήταν πιο εύκολη η φετινή χρονιά για εμένα. Αισθάνθηκα πολύ άνετα με τους συμπαίκτες μου. Όλα αυτά επηρέασαν θετικά και την καθημερινή μου ζωή. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που ήρθα στην Ευρώπη και τον Ολυμπιακό. Χαίρομαι για όσα έχουμε πετύχει και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι.

Στο μπάσκετ πρέπει να είσαι πάντα ανταγωνιστικός. Θέλεις πάντα να είσαι ο καλύτερος. Το ίδιο θέλω και εγώ. Στο Final 4 παίζεις κόντρα στους καλύτερους και θέλεις να κερδίσεις. Αυτό είναι το κίνητρό μου και της ομάδας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: