Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Τα "ευχαριστώ" του Νικλητσιώτη

Συγκεκριμένα, ο νεαρός χαφ μέσω της προσωπικής σελίδας του στο facebook μοίρασε "ευχαριστώ" στον Σωκράτη Κόκκαλη, στο ιατρικό επιτελείο και σ' όλη την διοίκηση του Ολυμπιακού.

Ιδού μερικά από τα status που έχει αναρτήσει ο Γιώργος Νικλητσιώτης: "Ο πρόεδρος της ομάδας Σωκράτης Κόκκαλης με βοήθησε από την πρώτη στιγμή να αντιμετωπίσω το πρόβλημα της υγείας μου και στέλνοντάς με στη Βοστώνη είμαι τώρα στην ευχάριστη θέση να γυρίσω πιο ακμαίος και να μπορέσω να διεκδικήσω με όλες τις δυνάμεις μου το δικό μου όνειρο".

"Μίλησαν στην καρδιά μου και ο Ολυμπιακός και ο κ. Κόκκαλης. Κι αυτό που απομένει σε μένα είναι αφού τους ευχαριστήσω δημόσια να μιλήσω και εγώ στο γήπεδο ώστε να μπορέσω να τους ανταποδώσω τα όσα πολλά και απλόχερα μου έδωσαν. Δεν είναι μικρό πράγμα να στέκεσαι δίπλα σε ένα παιδί που θέλει να παίξει μπάλα αλλά δεν ανήκει στην κατηγορία των μεγάλων αστεριών της ομάδας.

Μαζί με τον πατέρα μου και τον Κυριάκο Δουρέκα που με συνόδευσαν και χάρη στην υψηλών προδιαγραφών ιατρική βοήθεια που δέχτηκα στο νοσοκομείο της Βοστώνης είμαι τώρα πιο δυνατός από ποτέ και μπορώ να συνεχίσω να ονειρεύομαι. Τι πιο σπουδαίο; Τους ευχαριστώ όλους Στάθηκαν δίπλα μου, θα είμαι κοντά τους. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους ιατρούς της ομαδας Π. Σταματόπουλο και Ι. Αναγνωστοπουλο και ολο το ιατρικό team που ηταν δίπλα μου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: