Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Συνέντευξη Τζόρτζεβιτς

Ο Τζόρτζεβιτς βρέθηκε στα Χανιά και βραβεύτηκε από την τοπική ΠΕΦΟ, που συμπλήρωσε 25 χρόνιας ζωής.
«Ήμουν από τους τυχερούς μαζί με κάποιους παλιούς παίκτες που περάσαμε όμορφα χρόνια, αν εξαιρέσουμε το 2004. Μετά από μεγάλες προσπάθειες και με υπομονή πετύχαμε όσα πετύχαμε.
Στο ποδόσφαιρο χρειάζεται υπομονή για να τεθούν οι βάσεις της επιτυχίας. Η φετινή χρονιά πάντως δεν ξεκίνησε καλά για την ομάδα και τελείωσε ακόμα πιο δύσκολα, με την πέμπτη θέση».

Αναφορικά με το νέο τρόπο ζωής, έχοντας πια αφήσει πίσω του το ποδόσφαιρο, ο Τζόρτζεβιτς επισήμανε πως «είναι δύσκολο να προσαρμοστείς, όμως, όλα έχουν ένα τέλος. Εγώ τα έβαλα κάτω και είδα ότι ο κύκλος μου στον Ολυμπιακό είχε κλείσει και πήρα τη δύσκολη απόφαση.

Ξέρω ότι δεν θα ξαναζήσω όσα έζησα, αλλά δυστυχώς έτσι είναι η ζωή. Όσο καιρό, όμως, λείπω από τον χώρο, είχα την ευκαιρία να ασχοληθώ με άλλα πράγματα που δεν μπόρεσα τόσα χρόνια και δεν με πειράζει που δεν θα ξαναπαίξω».

Σε ερώτηση για τις προτάσεις που είχε από το εξωτερικό, ο Τζόλε τόνισε πως «το ότι έμεινα στον Ολυμπιακό ήταν απόφαση και δική μου και της ομάδας. Ήρθα σε πολύ καλή ηλικία 23 ετών, τον πρώτο χρόνο είχα έναν τραυματισμό. Στα 26 μου είχα κάποιες προτάσεις, αλλά έδειξε μεγάλη θέληση ο Ολυμπιακός να παραμείνω και έτσι υπογράψαμε νέο συμβόλαιο.
Περνώντας το χρόνια, έδεσα με την ομάδα και στα 30-31 πλέον άρχισα να σκέφτομαι και διαφορετικά, να μη θέλω κι εγώ να φύγω και φτάσαμε στο αποτέλεσμα να μείνω 13 χρόνια στην ομάδα, και δεν το μετάνιωσα ούτε μια στιγμή. Άλλωστε έχουμε παίξει και με ευρωπαϊκές ομάδες και φάνηκε αν μπορούσα να παίξω στο εξωτερικό ή όχι», ενώ για τη συμπεριφορά του μέσα και έξω από τα γήπεδα, υπογράμμισε:
«Όταν είσαι αρχηγός έχεις μεγαλύτερη ευθύνη προς τους συμπαίκτες και την ομάδα, όμως, όλους τους σεβάστηκα, και τους αντιπάλους μας νομίζω. Δεν έχω προκαλέσει ποτέ, πάντα πανηγύριζα με τον κόσμο μας για την ομάδα μου».

«Δεν εξαρτάται μόνο από μένα να αναλάβω κάποιο πόστο στον Ολυμπιακό. Δεν είναι το τι θέλω εγώ, είναι θέμα της διοίκησης. Αυτή τη στιγμή είμαστε στα περσινά δεδομένα, που είχε γίνει μια συζήτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: