Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Κρις Μπος: Εχω υπογράψει στον Ολυμπιακό!!

Ενα πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα είχε σήμερα το red24.gr που αφορά τον μπασκετικό Ολυμπιακό. 
"Βόμβα" μεγατόνων έσκασε στο ΝΒΑ τις τελευταίες ώρες. Αφορμή η αποκάλυψη του Αμερικανού αστέρα, Κρις Μπος, ο οποίος έκανε γνωστό πως υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον Ολυμπιακό.

Συγκεκριμένα, ο ίδιος δήλωσε στην ιστοσελίδα "bleacherreport.com": "Ήθελα να προχωρήσω στην καριέρα μου, να κάνω ένα βήμα που οι περισσότεροι δεν το κάνουν. Ο Ολυμπιακός είναι αυτό το βήμα", είπε αρχικά ο Μπος και συνέχισε:
"Είμαι ένας trail blazer, κι όχι στο Πόρτλαντ. Δεν θα μπορούσα να παίξω σ` αυτήν την ομάδα. Την Ευρώπη δεν την έχω ξαναδεί έτσι". Σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα ο Αμερικανός πάουερ φόργουορντ υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας για τα επόμενα τέσσερα χρόνια, έναντι 10 εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως.

Ο ίδιος ο παίκτης έγραψε όμως και στην προσωπική του σελίδα στο "twitter" τα εξής: "Όλοι θέλουν να παίξουν στην Ευρώπη, σωστά; Είναι δύσκολο να φεύγεις από μια μπασκετική πόλη όπως το Τορόντο, αλλά προχωράω. Επίσης θα μάθω στους Έλληνες φιλάθλους κάτι από το αμερικάνικο hairstyle. Θα πρέπει να αρχίσουν να βλέπουν το "Grease" ή το "Hairspray".
Τέλος, κατέληξε: "Η θητεία μου στην Ελλάδα θα είναι σπουδαία. Συγγνώμη Αμερική, αλλά απλά δεν μπορώ να παίξω επαγγελματικό μπάσκετ με σας παιδιά. Θα περάσω καλά στον Ολυμπιακό".
Πηγή: red24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: