Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Τι είπε ο Κόκκαλης χτες

Ο Σωκράτης Κόκκαλης ξεκίνησε την ομιλία του στο χθεσινό Δ.Σ. απευθυνόμενος στον στενό του συνεργάτη, Γιώργο Λούβαρη, λέγοντας: 
«Θυμάσαι Γιώργο, τι είχαμε βρει το 1992 όταν αναλάβαμε την ομάδα; Χρέη, ούτε γραφεία. Κάτι καφάσια με κάτι βιβλία θυμάμαι. Μια ομάδα με 8 δις χρέη και ένα σύλλογο που δεν είχε τίποτα. Τα φτιάξαμε όλα από την αρχή. Νέες εγκαταστάσεις, νέο γήπεδο, μεγάλες μεταγραφές. Κάναμε τόσα για τον Ολυμπιακό και φτάσαμε στο σημείο να πηγαίνουμε στο γήπεδο και να ακούμε... “το πώς καταντήσαμε τον Ολυμπιακό”». 
Στην συνεχεία, είπε: «Κουράστηκα! Βάζω μόνο εγώ χρήματα τόσα χρόνια. Δεν θέλω να βάλω άλλα. Όποιος θέλει να πάρει την ομάδα, ας έρθει. Και εσείς (σ.σ απευθυνόμενος στα άλλα μέλη του Δ.Σ) αν ξέρετε κάποιον, μπορείτε να ενεργήσετε». 
Τότε πήρε τον λόγο ο Μιχάλης Κουντούρης και είπε: «Πρόεδρε, σεβαστό είναι, εάν δεν μπορείς άλλο να βάζεις λεφτά», και ο Κόκκαλης απάντησε: «Δεν το κατάλαβες. Δεν είναι ότι δεν μπορώ. Δεν θέλω να βάλω άλλα…». 
 «Δεν έχω πρόβλημα να μείνω και απλός φίλαθλος! Δεν είναι ανάγκη να είμαι πρόεδρος». 
«Αν δεν έρθει κανείς, θα κοιτάξει ο επόμενος πρόεδρος πόσα έσοδα υπάρχουν και ανάλογα να είναι κα τα έξοδα. Εγώ δεν βάζω άλλα χρήματα, δεν θα πληρώνω μόνο εγώ». 

Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού αναφέρθηκε και στο θέμα των μελών. «Είχαμε ξεκινήσει με στόχο να φτάσουμε τα 100.000, κάποια στιγμή φτάσαμε στα 80.000, τώρα έχουν μείνει πολύ λίγα, ενεργά είναι 18.500, όσα περίπου τα διαρκείας, ενώ σε κουβέντα που έγινε για το Γιουρόπα Λιγκ και τους τρεις προκριματικούς γύρους ο ισχυρός άνδρας της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ φέρεται να είπε πως δεν είναι προτεραιότητα για την ομάδα. 

Ο Σωκράτης Κόκκαλης αναφέρθηκε και στον Παναθηναϊκό, λέγοντας: «Εκεί υπάρχουν 5-6 που είναι στο προσκήνιο κα βάζουν χρήματα. Υπάρχουν ακόμη 5-6 που δεν είναι μπροστά και έχουν βάλει 2-3 εκ. ευρώ ο καθένας. Εγώ είναι μόνος μου 20 χρόνια». 
Πηγή www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: