Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Τα έχωσε στον ΠΑΟ ο Τεν Κάτε-Πολύ γέλιο!!!!!!!

Ο Τεν Κατέ, αφού πρώτα τονίζει ότι ποτέ δεν πρόκειται ο Παναθηναϊκός να κερδίσει ευρωπαϊκό τρόπαιο, εν συνεχεία κάνει την σύγκρισή του με τoν Πανσερραϊκό: "Το ποτέ σημαίνει ποτέ. Πριν πόσα χρόνια τα έκανε αυτά; Είναι πια θέμα χρημάτων. Τα μεγαλύτερα μπάτζετ εγγυώνται καλύτερους παίκτες και προπονητές, μεγαλύτερες δυνατότητες. Μία καλύτερη ομάδα γίνεται να την κερδίσεις, όπως εμείς κερδίσαμε την Ίντερ. Αλλά μετά έπρεπε να κερδίσουμε και τη Βιγιαρεάλ, και μετά την Αρσεναλ, την Τσέλσι και τη Μπαρτσελόνα. Είναι αδύνατον. Τι είναι ο Παναθηναϊκός στην Ευρώπη; 27ος; Άντε να πάει 20ος. Ποιος είναι ο 20ος στην Ελλάδα; Ο Πανσερραϊκός ίσως; Μπορεί να νικήσει μια φορά τον Παναθηναϊκό, όπως τον νίκησε πέρυσι, αλλά πρωτάθλημα δεν θα πάρει. Ποτέ...".

Για τους Αντωνίου και Πατέρα, είπε: "Τι παραπάνω έκαναν χωρίς εμένα; Είχα μία ήττα σχεδόν σε ένα χρόνο και ο Νιόπλιας τρεις σε τρεις μήνες. Πόσους βαθμούς πήραν με εμένα και πόσους μετά; Μαζί μου ο Κατσουράνης έβαλε 8 γκολ. Πόσα μετά; Σε 1,5 χρόνο, έχασα δύο ντέρμπι. Νίκησα την ΑΕΚ τρεις φορές, ενώ είδατε πώς φέραμε τις δύο ισοπαλίες με τον Ολυμπιακό. Τον ΠΑΟΚ, τον Αρη τους κερδίσαμε παντού. Πόσες νίκες είχε στα ντέρμπι ο κ. Νιόπλιας; Μη μου λέτε τέτοια, να μου λέτε γεγονότα. Ο Πατέρας ξέρει από καράβια, δεν ξέρει από ποδόσφαιρο. Αυτοί που είναι δίπλα του και του μιλάνε 'ελληνικά' για ποδόσφαιρο, αυτοί είναι το πρόβλημα".

"Δέκα μέρες πριν απολυθώ, ο Αντωνίου είχε μίτινγκ με μερικούς Ελληνες παίκτες. Μου είπε πιο μετά ότι μίλησαν για τα μπόνους. Μα ελάτε τώρα... Δεν θέλω ποτέ μα ποτέ στη ζωή μου να ανταλλάξω ούτε μία κουβέντα με τον Αντωνίου. Τη μέρα που απολύθηκα μου είπε ότι δεν ήξερε τίποτα και ότι θα με πάρει τηλέφωνο. Το τηλέφωνό μου δεν χτύπησε ποτέ. Συνεργάτες για 17 μήνες και ούτε ένα τηλεφώνημα. Σε άλλους ήξερε να τηλεφωνεί".
Για το αν έχει κόμπλεξ ο Παναθηναϊκός με τον Ολυμπιακό, ο Τεν Κάτε απάντησε: "Βεβαίως και είναι φυσιολογικό αυτό όταν έχεις ένα πρωτάθλημα και ο άλλος δώδεκα". Όσον αφορά τον Γιάννη Γκούμα, είπε το εξής καταπληκτικό: "Ανήκε σε μια γενιά που σε 13 χρόνια είχε πάρει ένα πρωτάθλημα και ο Ολυμπιακός τα άλλα 12. Τα γεγονότα δεν ψεύδονται. Τα γεγονότα είναι γεγονότα".

Τέλος, έκανε και μια αποκάλυψη για εμπλοκή του Σοφοκλή Πιλάβιου στην μετακίνηση του Σεϊταρίδη στον Παναθηναϊκό!!!!!
"Τον πήραμε την τελευταία μέρα. Όπως μου είχε πει ο κ. Πατέρας τον πήραμε σχεδόν τζάμπα γιατί είχε μεσολαβήσει ο κ. Πιλάβιος για να βρει ομάδα ενόψει Μουντιάλ. Με 250 χιλ. άξιζε, με 650 χιλ. όχι".

Δεν υπάρχουν σχόλια: