Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Για να μην ξεχνάμε τι λέγαμε κάποτε

Aρχές Ιούνη, όταν ο «Πρωταθλητής» φιλοξενούσε δηλώσεις του Λέτο ο οποίος με αφορμή το ενδιαφέρον του ΠΑΟ δήλωνε:

«Με ενημέρωσαν οι εκπρόσωποι μου ότι επικοινώνησε μαζί τους ο Παναθηναϊκός για μένα. Μου μετέφεραν ότι με θέλουν στην ομάδα τους και πως προσφέρουν πολλά χρήματα. Χωρίς να το πολυσκεφτώ, τους είπα ότι δεν θέλω να πάω στον Παναθηναϊκό. Δεν γίνεται αυτό. Αγαπάω τον Ολυμπιακό και αν συνεχίσω στην Ελλάδα θα γίνει μόνο για χάρη του. Δεν υπάρχει άλλη ομάδα στην Ελλάδα για μένα πλην του Ολυμπιακού. Πέρασα μια εξαιρετική χρόνια, κέρδισα τα πάντα δέθηκα με το σύλλογο και τους οπαδούς μας. Δεν θα μπορούσα να το κάνω πότε αυτό. Είναι σαν να φεύγεις από την Μπόκα και να πηγαίνεις στην Ρίβερ. Το έχω πει δεκάδες φορές και το επαναλαμβάνω. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό. Αυτό έχω πει στους μάνατζέρ μου. Αν δεν επιστρέψω στη Λίβερπουλ, κάτι που φαντάζει πολύ δύσκολο, θέλω να κάνω μεταγραφή στον Ολυμπιακό».

Χαχαχαχαχα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: