Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

Συνέντευξη Τσίλντρες στο περιοδικό "Top Scorer"

Ο Αμερικανός φόργουορντ μίλησε στο περιοδικό "Top Scorer" και απάντησε σε ερωτήσεις διαφορετικές από τις συνηθισμένες

Αναλυτικά η συνέντευξη του Τσίλντρες στο μηνιαίο περιοδικό.

Σε ποια ηλικία ξεκίνησες να παίζεις μπάσκετ;
Πρώτη φορά έπιασα την μπάλα στα πέντε μου και δε νομίζω να την έχω αφήσει από τότε.

Τι σε έκανε να ακολουθήσεις το μπάσκετ και όχι κάποιο άλλο σπορ;
Δε νομίζω ότι υπάρχει κάτι ιδιαίτερο. Κάτι σου αρέσει και κάτι όχι κι εγώ νομίζω ότι λάτρεψα το μπάσκετ από την πρώτη επαφή που είχα μαζί του.

Τι είναι αυτό που σου λείπει και ήθελες να έχεις κατακτήσει;
Επαγγελματικά μου λείπει πολύ ένας τίτλος και θέλω να τον κατακτήσω. Στην προσωπική μου ζωή, μου λείπουν αυτή την περίοδο οι δικοί μου άνθρωποι αλλά κι από μακριά με στηρίζουν.

Μετά από τα χρόνια που αγωνίζεσαι, υπήρξαν στιγμές που σκέφτηκες ότι καλύτερα να είχα ασχοληθεί με κάτι άλλο εκτός αθλητισμού;

Δεν έχει υπάρξει ούτε μια στιγμή που να σκέφτηκα κάτι τέτοιο. Το μπάσκετ είναι για μένα τόσο σημαντικό όσο και η οικογένειά μου.

Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον;
Αυτή τη στιγμή με ενδιαφέρει η καριέρα μου. Σίγουρα όταν τελειώσω το μπάσκετ μια προοπτική είναι να ακολουθήσω το επάγγελμα που έχω σπουδάσει, αλλά είναι νωρίς για να τα πούμε αυτά.

Αγαπημένη σου ταινία;
Ο Τυφώνας με τον Ντενζέλ Ουάσινγκτον

Ποια είναι η καλύτερη στιγμή της μέχρι τώρα καριέρας σου;
Ακόμα την περιμένω κι ελπίζω να έρθει σύντομα με τον Ολυμπιακό...

Ποια είναι η δυσκολότερη στιγμή που έχεις βιώσει τα χρόνια που αγωνίζεσαι;
Οι τραυματισμός που είχα πριν από λίγους μήνες και το γεγονός ότι χρειάστηκε να κάνω χειρουργείο ήταν κάτι που με είχε επηρεάσει πολύ. Ευχαριστώ όμως όλους και κυρίως την ομάδα μου που στάθηκαν στο πλευρό μου.

Ποιον αθλητή είχες ως πρότυπο όταν ήσουν μικρός;
Ο Μάικλ Τζόρνταν νομίζω πως έχει υπάρξει πρότυπο για πολλούς νεότερους μπασκετμπολίστες.

Ποιος είναι ο δυσκολότερος αντίπαλος που έχεις αντιμετωπίσει;
Ο Κόμπε Μπράιαντ. Είναι πολύ δύσκολο να τον μαρκάρεις.

Έχεις κάνει λάθη στην καριέρα σου;
Ο κάθε άνθρωπος που προσπαθεί κάνει λάθη. Το θέμα είναι να μαθαίνεις απ’ αυτά κι εγώ προσπαθώ να μαθαίνω κάθε μέρα.

Τι θα άλλαζες αν ξεκινούσες τώρα το μπάσκετ;
Δε μου αρέσει να απαντώ σε τέτοιες ερωτήσεις και δε μου αρέσει να κοιτάζω πίσω και να αναρωτιέμαι τι θα είχε γίνει αν έκανα αυτά και τι θα είχε γίνει αν έκανα το άλλο. Η ζωή είναι μπροστά και μου αρέσει να τη ζω.

Ποιο είναι το μειονέκτημα σου ως χαρακτήρας και ποιο το πλεονέκτημα;
Είμαι απλά τέλειος (γέλια). Το πλεονέκτημά μου νομίζω πως είναι ότι ακούω προσεχτικά τους άλλους και προσπαθώ να μαθαίνω απ’ όλους. Το μειονέκτημά μου είναι ότι πολλές φορές είμαι πολύ καλό παιδί και ίσως δεν πρέπει.

Αν δεν ήσουν παίκτης του μπάσκετ με τι θα ήθελες να ασχολείσαι;
Με τα παιδιά. Λατρεύω τα παιδιά και μου αρέσει πολύ να περνάω χρόνο μαζί τους.

Ποιος είναι ο στόχος σου ως αθλητής;
Να είμαι υγιής και να γίνομαι καλύτερος κάθε μέρα γιατί πιστεύω ότι ο άνθρωπος μπορεί να φτάσει πολύ ψηλά.

Ποιες διαφορές έχεις διακρίνει μεταξύ του ΝΒΑ και του ευρωπαϊκού μπάσκετ;

Σίγουρα υπάρχουν μεγάλες διαφορές στη φιλοσοφία του παιχνιδιού. Η βασικότερη είναι ότι εδώ οι προπονητές ασχολούνται πολύ με τους αθλητές και τους βοηθούν σε πολλά πράγματα, ενώ στο ΝΒΑ οφείλεις να είσαι έτοιμος.

Υπάρχει χρόνος για να βλέπεις δικά σου πρόσωπα;
Εδώ στην Ελλάδα είναι δύσκολο, αλλά με επισκέπτονται αρκετά συχνά κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα. Γενικότερα πάντως είμαστε πολλή δεμένη οικογένεια και φροντίζουμε ο ένας τον άλλο.

Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να αγωνίζεσαι για αρκετά χρόνια σε υψηλό επίπεδο;
Δεν μπορώ να πω ότι είναι εύκολο. Χρειάζεται να προσπαθήσεις σκληρά όχι για να φτάσεις ψηλά, αλλά για να μείνεις εκεί. Μπορώ όμως να πω ότι είναι πάρα πολύ ευχάριστο.

Τι συμβουλή θα έδινες στα παιδιά που ξεκινούν τώρα να παίζουν μπάσκετ και σε έχουν ως πρότυπο;
Εκτός από το μπάσκετ θα πρέπει παράλληλα να κοιτάζουν και τα μαθήματα τους. Ότι κι αν αποφασίσουν να κάνουν να το κάνουν γιατί το αγαπούν και να μην απογοητεύονται ποτέ. Να συνεχίζουν να προσπαθούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: