Παρασκευή 26 Ιουνίου 2009

Mέλμπεργκ: Στην πιο επιτυχημένη ομάδα

Ο Όλοφ Μέλμπεργκ έκανε δηλώσεις στη Σουηδία, στην εφημερίδα της πατρίδας του, "Αφτονμπλάντετ", για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. 

"Ο Ολυμπιακός κερδίζει συνεχώς το πρωτάθλημα στην Ελλάδα και εγώ θέλω να βοηθήσω περισσότερο για μία καλή πορεία στο Champions League. Ξέρω ότι η Γιουβέντους είχε μιλήσει και με τον Παναθηναϊκό για μένα, αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος που έκλεισα στον Ολυμπιακό, την ομάδα που έχει τους περισσότερους τίτλους στην Ελλάδα", τόνισε αρχικά ο 32χρονος άσος και συμπλήρωσε: 
"Η καριέρα μου μπαίνει πλέον σε μία άλλη φάση, μετά το αγγλικό και το ιταλικό πρωτάθλημα και νιώθω έτοιμος να προσφέρω αυτά που θέλει η νέα μου ομάδα. Θα συνεχίσω την καριέρα μου στην πιο επιτυχημένη ομάδα της Ελλάδας κι αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: