Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Πάρκερ: "Με ενδιαφέρει ο Ολυμπιακός!"

Ο Άντονι Πάρκερ έδωσε συνέντευξη στο RedPlanet.gr και τόνισε του φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα να φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού, αλλά προς το παρόν δεν έχει κάποια πρόταση στα χέρια του. Ο Αμερικανός είχε μεγάλη περιέργεια και για το αν μείνει ο Τζος Τσίλντρες στον Πειραιά!
"Ακούγεται ενδιαφέρον αλλά δεν έχω τίποτα στα χέρια μου, οπότε θα αρχίσω να το σκέφτομαι αν όντως ισχύσει κάτι τέτοιο" είπε ο Πάρκερ και συνέχισε: "Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και σίγουρα θα με ενδιέφερε να αγωνιστώ εκεί αν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Από τη στιγμή που είμαι ελεύθερος από τους Ράπτορς πρέπει να σκεφτώ το μέλλον μου και θα πάρω την καλύτερη δυνατή απόφαση για μένα και την οικογένειά μου".

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην πολύ καλή σχέση που έχει με τον Νίκολα Βούισιτς και την επικοινωνία που διατηρούν, αλλά και στη μεταγραφή του Τζος Τσίλνρες στον Ολυμπιακό. Μάλιστα, ο Πάρκερ ήταν ιδιαίτερα περίεργος για το αν ο Τσίλντρες θα συνεχίσει να φοράει τη φανέλα του Ολυμπιακού και την επόμενη σεζόν και πίεζε το δημοσιογράφο (σ.σ. Κωνσταντίνο Μελάγιες) να του πει τι ξέρει και τι ακούγεται στην Ελλάδα.

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη του Άντονι Πάρκερ στο RedPlanet.gr πατώντας εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: