Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Στην Ελλάδα ο Ντέρμπισαϊρ

Ο 22χρονος στράικερ έφτασε στο Ελευθέριος Βενιζέλος, εκεί όπου τον περίμενε ο μάνατζέρ του, Σάκης Τζήκας και έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού.

"Γνωρίζω τον Ολυμπιακό από ένα φιλικό που είχαμε παίξει. Θυμάμαι εκείνο το 5-0 που είχαμε χάσει και το πόσο καλοί παίκτες και ομάδα ήταν.
Θυμάμαι επίσης και τους πολύ καλούς φιλάθλους. Γνωρίζω ορισμένους ποδοσφαιριστές που έχουν αγωνιστεί στην ομάδα όπως ο Ριβάλντο και ο Λούα Λούα.
Ανυπομονώ να γνωρίσω και τους νέους μου συμπαίκτες. Νιώθω έτοιμος να αγωνιστώ άμεσα και να προσφέρω προκειμένου να κατακτήσει ο Ολυμπιακός το πρωτάθλημα".
Σε ερώτηση αν θα είναι έτοιμος να αγωνιστεί με την ΑΕΚ και τον ΠΑΟΚ ο Ντέρμπισαϊρ απάντησε: "Είμαι έτοιμος να παίξω. Γι αυτό ήρθα άλλωστε για να βοηθήσω τον Ολυμπιακό".

Για τον κόσμο του Ολυμπιακού: "Είναι φανταστικός ο κόσμος του Ολυμπιακού. Έχω ακούσει πολλά γι αυτόν".
Τελειώνοντας είπε: "Η μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό είναι μεγάλο βήμα στην καριέρα μου και μία πολύ σημαντική εξέλιξη γι αυτά που θέλω να κάνω.
Δεν ξέρω αν θα μείνω για παραπάνω από 6 μήνες αλλά γνωρίζω πως ο Ολυμπιακός είναι μία πολύ καλή ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: