Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Κοβάσεβιτς: «Μου φέρθηκε πολύ καλά ο Ολυμπιακός»

Για πρώτη φορά, μετά το πρόβλημα υγείας που πέρασε, μίλησε ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς, παραχωρώντας συνέντευξη στην «Diario Vasco».
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Κοβάσεβιτς:
«Ηταν ένα σημαντικό ταρακούνημα. Εγώ αισθανόμουν καλά, αλλά φέτος πέρασα ιατρικές εξετάσεις περισσότερο εξειδικευμένες σε σχέση με άλλα χρόνια. Χάρη στον καρδιολόγο του Ολυμπιακού, ο οποίος εντόπισε το πρόβλημα, αποκαλύφθηκε ότι είχε κλείσει η αρτηρία. Δεν πονούσα καθόλου και ήθελα να έχω τη γνώμη και άλλων γιατρών, γι' αυτό πήγα στο Σαν Σεμπαστιάν. Οι γιατροί στην Ελλάδα είχαν δίκιο και θα τους ευγνωμονώ όλη μου τη ζωή, γιατί θα μπορούσαν να ήταν χειρότερα τα πράγματα. Όσο περνούν οι μέρες είμαι ολοένα και καλύτερα».

Ποια θα είναι η επόμενη μέρα;
«Κοιτάζω μπροστά. Πάντα έλεγα ότι είμαι νικητής, βγαίνω ενισχυμένος από όσα περνάω. Κοιτάζω μπροστά και η ζωή συνεχίζεται. Η ζωή αλλάζει ριζικά, πρέπει να συνεχίσω και να κοιτάξω την οικογένειά μου», τόνισε ο «Νταρκογκόλ» και πρόσθεσε για το αν έχει σκεφτεί να σταματήσει το ποδόσφαιρο: «Είναι προφανές ότι υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο. Το σκέφτομαι, επομένως. Σύντομα θα κοινοποιήσω την απόφασή μου. Οι γιατροί ήταν ξεκάθαροι μαζί μου. Εχω αφιερώσει όλη μου τη ζωή στο ποδόσφαιρο και πρέπει να το σκεφτώ λίγο. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο για την υποστήριξή του. Ελαβα πολλά μηνύματα συμπαράστασης. Τους ευχαριστώ ειλικρινά. Μακάρι να μη μου είχε συμβεί όλο αυτό, αλλά τους ευχαριστώ όλους. Με έχουν καλέσει από παντού. Αν αρχίσω να λέω ονόματα, δεν θα σταματήσω. Από την εθνική Σερβίας, από την ομοσπονδία, όλοι οι πρώην συμπαίκτες μου από τη Σοσιεδάδ. Ολος ο κόσμος. Από την Ελλάδα, επίσης. Δεν το ξεχνάω».

Η καριέρα σου ολοκληρώνεται στην Ελλάδα;
«Οντως. Ολοκληρώνεται στην Ελλάδα και δεν λέω ψέματα, είναι πολύ καλά εδώ. Είναι όνειρο κάθε παίκτη της ηλικίας μου να ολοκληρώσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, παίζοντας στο Τσάμπιονς Λιγκ ή στο ΟΥΕΦΑ. Θα λέω πάντα τα καλύτερα λόγια για τον Ολυμπιακό. Είναι μία μεγάλη ομάδα που πάντα μου φέρθηκε πολύ καλά. Εχει ένα απίστευτο κοινό. Δεν χαρίζουν αγάπη οπουδήποτε, αλλά όποτε σου την προσφέρουν, το κάνουν με την ψυχή τους».

Επιπλέον, έδεσε από την αρχή η σχέση Κοβάσεβιτς - Ολυμπιακού.
«Από το πρώτο παιχνίδι μού πήγαν καλά τα πράγματα. Ο σύλλογος μου φέρθηκε πολύ καλά, κυρίως τώρα που υπήρχε αυτή η άσχημη κατάσταση. Τότε φάνηκε η αξία των άλλων. Οταν είσαι καλά, όλα είναι καλά. Τώρα όμως αντιλήφθηκα ότι οι άνθρωποι του Ολυμπιακού ήταν πάντα στο πλευρό μου».

Κρατάς κάποια ιδιαίτερη ανάμνηση;
«Εχω παίξει με μεγάλους παίκτες. Στην Ιταλία, στον Ολυμπιακό και στη Σοσιεδάδ. Εχω αναμνήσεις που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Από τη Σοσιεδάδ κρατάω τη συμμετοχή στο Τσάμπιονς Λιγκ, αν και μου μένει η πικρία που δεν κατακτήσαμε το πρωτάθλημα. Το χειρότερο ήταν ο υποβιβασμός στη Σεγούντα Ντιβιζιόν. Δεν αισθάνομαι υπεύθυνος, αλλά άσχημα. Από τη Γιουβέντους κρατάω ότι έπαιξα με τον Ντελ Πιέρο και τον Ζιντάν. Στον Ολυμπιακό κέρδισα το πρωτάθλημα, κάτι που δεν είχα καταφέρει στη Σοσιεδάδ, έπαιξα ξανά στο Τσάμπιονς Λιγκ, πήγαμε καλά, έβαλα γκολ... Αν κάνω αναδρομή στην καριέρα μου, είμαι πολύ ικανοποιημένος. Από τον Ερυθρό Αστέρα, την Προλετέρ, την εθνική, στην οποία ήμουν με τον Μιγιάτοβιτς...».

Δεν υπάρχουν σχόλια: